must Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 (endret) Da jeg prøvde kjolen min prøvde jeg et langt slør med blomster på samtidig. Sløret har ett lag stoff (tyll?) og ingen kant. Blomstene ligner litt på blondeapplikasjoner og jeg lurer på om det kanskje var litt glitter på de også? Det sløret var utrolig flott, men også fryktelig dyrt. Jeg er faktisk ikke villig til å bruke 3000kr på slør, for det er i mine øyne galskap! Så er det noen som vet om noen gode alterativer? Har lett en del på nett uten å finne helt det jeg er ute etter... Endret 7. januar 2012 av must
Ninnin86 Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Sjekk nettsider til Somaras her finnes det mange rimelige brudeslør. Slør nummer 0004 på brudeslør side tre har i alle fall litt blomster. Men hun som syr slørene er veldig behjelpelig, og kan sikkert sy nesten akkurat det du vil ha ring henne, hun er kjempeallright
bobbi Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 (endret) Hva med noe som dette? Brudeslør Vet ikke hvordan kvaliteten er,men selgeren hadde jo fått gode tilbakemeldinger Du kan velge å bare kjøpe sløret, selv om det liksom er kjolen som kommer opp Endret 7. januar 2012 av bobbi
must Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2012 Hmmm, liker ikke å ringe, så kanskje jeg sender en mail i stedet? Nr fire er litt for blondegardin for meg. Det jeg er ute etter er liksom helt vanlig, glatt slør, men med noen få applikasjoner her og der. Litt sånn som dette , men at blomstene ser mer ut som blonde.
Surriball Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 Hva med noe som dette? Brudeslør Vet ikke hvordan kvaliteten er,men selgeren hadde jo fått gode tilbakemeldinger Off-topic: damen står litt rart på det bildet, men fy søren så lekker den kjolen var! Må nesten få samboeren til å fri snart 1
Ninnin86 Skrevet 7. januar 2012 #6 Skrevet 7. januar 2012 Hmmm, liker ikke å ringe, så kanskje jeg sender en mail i stedet? Nr fire er litt for blondegardin for meg. Det jeg er ute etter er liksom helt vanlig, glatt slør, men med noen få applikasjoner her og der. Litt sånn som dette , men at blomstene ser mer ut som blonde. Ja, man kan helt klart sende mail, men det letteste og sikreste er jo å ringe! Da får du forklart akkurat hva du vil ha. Kan jo maile henne bildet og spørre om hun kan sy sløret du har lyst på Hvilken prisklasse ser du for deg? Abelone.no har dette for 1990kr og Lises Brudesalong har et litt kortere ett til 1599kr.
must Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #7 Skrevet 7. januar 2012 Ja, man kan helt klart sende mail, men det letteste og sikreste er jo å ringe! Da får du forklart akkurat hva du vil ha. Kan jo maile henne bildet og spørre om hun kan sy sløret du har lyst på Hvilken prisklasse ser du for deg? Abelone.no har dette for 1990kr og Lises Brudesalong har et litt kortere ett til 1599kr. Alt som er billigere enn 3000 er jo i det minste verdt å vurdere... Det fra Abelone er i den gata jeg ønsker meg, bare at jeg vil ha langt slør da... Er nok en grunn til at jeg ikke har funnet sløret jeg vil ha på nett enda, er jo så kravstor! Sløret fra lilly.dk som jeg viste bilde av er også et jeg vurderer. Det koster 1275DKK, så er ikke så ille pris på det
fridr Skrevet 7. januar 2012 #8 Skrevet 7. januar 2012 Er det bare jeg som synes slør i salongene er SINNSYKT dyre?! På eBay får du jo slør til 100 kr...
Ninnin86 Skrevet 7. januar 2012 #9 Skrevet 7. januar 2012 Er det bare jeg som synes slør i salongene er SINNSYKT dyre?! På eBay får du jo slør til 100 kr... Nei, det er absolutt ikke bare du!! Svindyrt er det... Jeg kjøpre slør 3d hos Somaras. 390 kr + 60 kr i frakt. Bestilling + sying av slør + sending = ca 1 uke!! Absolutt å annbefale God kvalitet!!
must Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #10 Skrevet 7. januar 2012 Er det bare jeg som synes slør i salongene er SINNSYKT dyre?! På eBay får du jo slør til 100 kr... Nei, det er nettopp derfor jeg leter mitt "drømmeslør" et annet sted, for 3000kr(!) synes jeg er helt hinsides... Synes det er mer galskap enn 10 000-15 000 for en kjole...
Lyra Skrevet 8. januar 2012 #11 Skrevet 8. januar 2012 Er enig i at slør er fryktelig dyrt, men ville allikevel vært litt forsiktig med å kjøpe billigslør. Jeg kjøpte et billig på ebay og var IKKE fornøyd, det var veldig stivt og blondene var ikke pent sydd på. Endte opp med et dyrt slør, kjøpte brukt og betalte 1000 kr for et slør som kostet 3000 nytt og syns det var verdt det. Ser noen anbefaler Somaras her, veninna mi bestillte derfra og er kjempefornøyd
Ninnin86 Skrevet 8. januar 2012 #12 Skrevet 8. januar 2012 Er enig i at slør er fryktelig dyrt, men ville allikevel vært litt forsiktig med å kjøpe billigslør. Jeg kjøpte et billig på ebay og var IKKE fornøyd, det var veldig stivt og blondene var ikke pent sydd på. Endte opp med et dyrt slør, kjøpte brukt og betalte 1000 kr for et slør som kostet 3000 nytt og syns det var verdt det. Ser noen anbefaler Somaras her, veninna mi bestillte derfra og er kjempefornøyd Signerer denne! Kjøpte et billig et fra en bryllupsstasj-butikk på nettet, og det endte opp som utdrikningslagslør for en venninne Helt utrolig at det er så god kvalitet på Somaras sine slør siden de er så billige
must Skrevet 8. januar 2012 Forfatter #13 Skrevet 8. januar 2012 Signerer denne! Kjøpte et billig et fra en bryllupsstasj-butikk på nettet, og det endte opp som utdrikningslagslør for en venninne Helt utrolig at det er så god kvalitet på Somaras sine slør siden de er så billige Du som har testet Somaras, tror du det går an å sende et bilde av hva jeg ser for meg og få de til å sy det til en overkommelig pris?
Ninnin86 Skrevet 8. januar 2012 #14 Skrevet 8. januar 2012 Aner ikke... Kunne ikke se at det stod noe om det på nettsiden, men jeg ville absolutt ringt henne (Randi) og spurt Og hun er ikke farlig å snakke med på telefonen
must Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #15 Skrevet 10. januar 2012 Da har jeg faktisk bestilt slør fra Somaras. Ble 2,5meter langt med blomster klippet ut av blonde, sydd fast med tre sølvfargede glassperler. Veldig spent på resultatet! 1
Ninnin86 Skrevet 10. januar 2012 #16 Skrevet 10. januar 2012 Herlig!! Hvor mye kostet det? Du får ta bilde og legge ut når det kommer
must Skrevet 10. januar 2012 Forfatter #17 Skrevet 10. januar 2012 Herlig!! Hvor mye kostet det? Du får ta bilde og legge ut når det kommer Hun skulle ha 600kr pr meter, så da ble det 1500kr, noe som er helt greit, for det er jo en del jobb med all den klippingen... Måtte sitte med lupe fordi det er så smått Men som sagt, jeg aner jo ikke hvordan det blir seende ut, så får bare krysse fingrene for at jeg ikke blir skuffa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå