Gå til innhold

Brudesko og annet tilbehør

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er så i tvil om hva jeg skal gjøre med håret mitt på bryllupsdagen! Jeg vurderer en løs oppsats, men hvordan blir det da med tiara f. eks?

Jeg ser også for meg en "løs" oppsats ala bildet du viste! Og tiara! Jeg tror det blir kjempefint med tiara til en slik oppsats! :jepp:

Ellers, når det gjelder tilbehør så tenker jeg at "less is more", og at man må tenke på helheten. Har en eller annen gang har hørt at man kun skal bruke 2 av disse 3; smykke, øredobber og/eller armbånd, for at det ikke skal bli for mye, og har man lange øredobber, så styr unna smykke. Kanskje det kan være et tips?

Jeg tror jeg skal ha tiara og slør og noen enkle øredobber (som glitrer). Det tror jeg holder, i og med at kjolen er ganske mye i seg selv :)

Åhh, som jeg gleder meg :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ha cape, muffe, slør, tiara, øredobber(låner) og rosa sko(med glitter på) :) ville ha sko jeg kan bruke senere, så da ble de rosa....

Skrevet

Har du ikke bilder (evt linker) da Doh? :)

Skrevet

Nå har jeg PC, så nå finner jeg linker :)

Cape

Muffen er ganske lik som den på bildet av capen

Slør

Sko

Ser ut som om de ikke har akkurat mine sko, men de er helt like som disse men med rosa glitter på hele.

Disse skal jeg ha ute

Tiaraen har jeg dessverre ikke bilde av

Skrevet

Cape

Muffen er ganske lik som den på bildet av capen

Slør

Åh, du er heldig som er vinterbrud og kan ha cape og muffe, det er så fiint :rodmer: Håper dere får en skikkelig vinterdag full av glitrende snø på dagen deres! :)

Skrevet

Åh, du er heldig som er vinterbrud og kan ha cape og muffe, det er så fiint :rodmer: Håper dere får en skikkelig vinterdag full av glitrende snø på dagen deres! :)

Ååå, det håper jeg også. Nå har det jo endelig kommet snø, så er ett skritt nærmere winter wonderland :)

Lit usikker på om jeg får brukt muffe noe særlig da. Må jo holde buketten også...... Hmm, får bytte på litt :)

Skrevet

Hva syntes dere om disse skoene her egentlig?? Ikke lukket tå slik jeg egentlig tenkte men kanskje de funker likevel? Blir de for mye sammen med kjoletypen jeg har lagt med? Hmm, valgets kval!

post-54437-0-78937000-1326483969_thumb.j

post-54437-0-89062900-1326484020_thumb.j

Skrevet

Hva syntes dere om disse skoene her egentlig?? Ikke lukket tå slik jeg egentlig tenkte men kanskje de funker likevel? Blir de for mye sammen med kjoletypen jeg har lagt med? Hmm, valgets kval!

Både skoene og kjolen så nyydelige ut!! Men jeg er usikker på om jeg klarer å se at skoene og kjolen passer sammen? Jeg tror jeg ville valgt noen enklere sko, f.eks "lukkede" sko i lilla sateng :klo: Men det kommer nok mer an på personlighet tror jeg, så om du liker skoene, og de er "deg", så kjør på!! :jepp:

Skrevet

Både skoene og kjolen så nyydelige ut!! Men jeg er usikker på om jeg klarer å se at skoene og kjolen passer sammen? Jeg tror jeg ville valgt noen enklere sko, f.eks "lukkede" sko i lilla sateng :klo: Men det kommer nok mer an på personlighet tror jeg, så om du liker skoene, og de er "deg", så kjør på!! :jepp:

Ja, er også usikker på om de passer sammen. Sant som du sier at lukkede lilla sateng sko vil fungere bedre til en slik kjole. Var jo det jeg i utgangspunktet tenkte før jeg snublet over disse. Hmm, de passer kanskje bedre til jeans og en kul topp! :gjeiper:

Skrevet

Er så i tvil om hva jeg skal gjøre med håret mitt på bryllupsdagen! Jeg vurderer en løs oppsats, men hvordan blir det da med tiara f. eks?

Du, den tiaraen i midten, hvor har du funnet den?? En sånn type kunne jeg ha tenkt meg!! :jepp:

Skrevet

Ja, er også usikker på om de passer sammen. Sant som du sier at lukkede lilla sateng sko vil fungere bedre til en slik kjole. Var jo det jeg i utgangspunktet tenkte før jeg snublet over disse. Hmm, de passer kanskje bedre til jeans og en kul topp! :gjeiper:

Ja, jeg er enig med deg, skoene er kjempelekre, men passer nok bedre til jeans og topp! :)

Skrevet

Du, den tiaraen i midten, hvor har du funnet den?? En sånn type kunne jeg ha tenkt meg!! :jepp:

All hårpynten jeg hadde bilder av er fra lilly.dk :) Synes de har mye lekkert og prisene er ikke til å gråte over heller :)

Skrevet

Æsj, nå som jeg nesten haddde bestemt meg for å bestille tre par sko fra brandos for å teste med kjolen har de selvfølgelig ikke de Ilse Jacobsen skoene jeg har siklet på et par måneder lenger. :kjefte:

Skrevet

All hårpynten jeg hadde bilder av er fra lilly.dk :) Synes de har mye lekkert og prisene er ikke til å gråte over heller :)

Ok, takk for tips, da skal jeg titte litt der! :jepp:

Æsj, nå som jeg nesten haddde bestemt meg for å bestille tre par sko fra brandos for å teste med kjolen har de selvfølgelig ikke de Ilse Jacobsen skoene jeg har siklet på et par måneder lenger. :kjefte:

Åh, så synd! :troest: Kan foresten anbefale å handle fra Brandos, fri frakt og retur! Så enkelt å bestille flere par, og så bare sende de du ikke vil tilbake i samme posen de kom i, med returlapp på :) Du kan sende Brandos en mail da, og høre om de får de inn igjen?

Skrevet

Først og fremst: kjolen

Støret er noe lignende dette (v-2217)

Hodepynten

Bolero skal svigermor sy til meg, så den har jeg ikke bilde av ;)

Jeg skal også ha et sjal tilgjengelig siden jeg er en skikkelig frysepinn, selv om jeg gifter meg på sommeren. Veninna mi holder på å strikke det til meg i gammelrosa (fargene i bryllupet er sølv og rosa), blir en forsinket julegave :)

Så var det sko da. Har egentlig forelsket meg i to par: noen standard og noen mer spesielle. Hva syns dere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...