Gå til innhold

Bare meg som synes SKI er kjedelig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes skisport er som å se maling tørke. Joda, kan kikke opp hvis det er en spurtduell, uten at jeg er veldig engasjert i hvem som vinner. Men de fem milene før spurten kommer og de bare går og tråkker hverandre på skia? JA, jeg vet godt jeg kan bytte kanal. Men man betaler jo i dyre dommer til NRK bare for å ha TV, og de sender ski omtrent døgnet rundt hele vinteren. Det er vanskelig å unnslippe dette helt. Er det virkelig noen som orker å se på hvert eneste renn sesongen gjennom? Jeg antar at svaret er ja, siden Facebooken min spammes ned hver dag av meldinger som "NORTHUUUG!! Helt rått!!!" eller evt "Northug daaa, hva feiler deg i dag??" Er man en slags nasjonalforæder hvis man ikke elsker skisport? Det eneste jeg synes er kjedeligere enn skirenn må være intervjuene etterpå. Det finnes virkelig ikke mye spennende å si om ski. "Jaa, jeg var fin i kroppen i dag og ville gå fort på ski, så da gikk det fort" eller "neei, jeg var ikke helt i form i dag, det gikk tregt i bakken". Nå er det nesten så jeg savner tippeligasesongen, og det sier litt. :gjeiper:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Haha, jeg er helt, helt enig. En kompis av meg er derimot så skisportsfrelst at man nesten ikke ser snurten av ham om vinteren. DET forstår jeg ikke, at det er mulig..

AnonymBruker
Skrevet

Ski er mye mer underholdende enn veldig mange andre typer sport (fotball feks.. herregud så kjedelig!!). Ser på langrenn og skiskyting, "nedoverski" og hopp er ikke så spennende.. Kanskje fordi de norske ikke gjør det like bra der? :P

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at du er den eneste som ikke liker langrenn(skisport).

Men det har seg nå en gang slik at folk er forskjellige...

Jeg blir engasjert av å se langrenn, men jeg kan jo skjønne at noen ser på meg som fullstending gal. :sjenert:

Når det blir sendt sport jeg ikke liker å se, (nesten alt bortsett fra langrenn, skiskyting) så slår jeg rett og slett bare av tvn eller skifter kanal.

Skrevet
:fnise: Jeg melder meg inn i klubben. Eneste gangen ski var tilnærmelsesvis morsomt var da jeg var på stadion og så et skirenn live, for da var det så mye annet å se på mens vi ventet på at løperne skulle gå i mål...
Skrevet

Jeg elsker å gå på ski, men synes det er svært lite spennende å se på at andre gjør det :fnise:

Skrevet

Sport på TV er helt uinteressant for meg. Og på denne tiden av året sender Nrk sport nærmest kontinuerlig. I både Nrk1 og 2. Fra 9 om morgenen til 7 om kvelden. Så er det idrettsgalla på lørdagskvelden. Og endatil, på torsdag kveld: "Mens vi venter på idrettsgalla!" Dette skal de ha 2500 kroner i året for. Er det ingen ferske renn sender de da Oddvar Brå brakk staven, eller "Jentutt'n" fra ørtenhundreogdutti. Om igjen og om igjen. Kongefamilien kan like godt abdisere, for nå er det Northug og Bjørgen som er regenter. Kommer en av dem på andre plass er det offentlig sørgedag.

Det har tatt fullstendig av. Men det bryr Bjerkaas seg lite om, for han vet at jeg må betale uansett.

Skrevet

Jeg synes alle typer for sport er forferdelig kjedelig, og ser ikke på noe av det.

Skrevet

Syns ski er utrolig spennende, og syns det bringer folket nærmere hverandre. VM i Holmenkollen var jo helt utrolig. Syns ski er mye mer spennende nå. Må si at Northug liver opp sporten mye mer, og skiskyting er også utrolig spennende. Også syns jeg at Tarjei Bø er en veldig sjarmerende type.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syns ski er utrolig spennende, og syns det bringer folket nærmere hverandre. VM i Holmenkollen var jo helt utrolig.

Vi kom i hvert fall nærmere hverandre på t-banen. Mye nærmere. :gjeiper:

AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke ski eller fotball.

Skrevet

Syns ski er utrolig spennende, og syns det bringer folket nærmere hverandre. VM i Holmenkollen var jo helt utrolig. Syns ski er mye mer spennende nå. Må si at Northug liver opp sporten mye mer, og skiskyting er også utrolig spennende. Også syns jeg at Tarjei Bø er en veldig sjarmerende type.

Når vintersportstiden er over skal jeg kreve at Nrk sender kostymedrama fra BBC hele dagen i begge kanaler i et halvt år. Vi er mange som elsker slikt.

AnonymBruker
Skrevet

Når vintersportstiden er over skal jeg kreve at Nrk sender kostymedrama fra BBC hele dagen i begge kanaler i et halvt år. Vi er mange som elsker slikt.

Jaa, kostymedrama! Så kan de ha sendinger fra studio med "før kostymedramaet", diskusjon og analyser i pausen, og selvsagt "etter kostymedramaet", med videre ekspertanalyser om hva som vil skje videre. :rodmer::popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Jaa, kostymedrama! Så kan de ha sendinger fra studio med "før kostymedramaet", diskusjon og analyser i pausen, og selvsagt "etter kostymedramaet", med videre ekspertanalyser om hva som vil skje videre. :rodmer::popcorn:

Å yess! :jepp:

Skrevet

Jeg elsker å se på ski om vinteren jeg. Det er det helgedagene går med til:p

MEN jeg ser ikke på gutta lenger, kun på grunn av Petter Northug. Er drittlei den dårlige taperen der(dårlig vinner også forsåvidt).. I tillegg så er han jo OVERALT!

• Liker 2
Skrevet

Bryr meg ikke om ski, syns det er håpløst at NRK viser så mye. Direkte irriterende at eneste radioprogram jeg hører fast ofte blir ofret til fordel av ski.

Northug er sable bra på ski, men jeg skjemmes når han gjør narr av konkurrentene. Dårlig vinner altså.

Skrevet

Elsker å gå på ski selv, men må innrømme at det er rimelig kjedelig å se på :P

AnonymBruker
Skrevet

En ting er dog enda kjedeligere enn skisport: Skøyter. I skisport er det i det minste natur å se på, skøyteløperne går bare rundt og rundt. Ikledt særdeles ukledelige trikoter.

• Liker 1
Gjest henriett3
Skrevet

Jeg synes skisport er utrolig spennende! Når Northug og Bjørgen er med da vel og merke.

Og så er det gøy å se Tom Hilde i skihopp!

Skrevet

Eneste sporten jeg kan vurdere å se er tennis fordi jeg spiller tennis selv. Bortsett fra det er sport driiiit kjedelig, og verre er det at fotball er viktigere enn kongen selv.

Jeg hater ski og alt som har med ski å gjøre :takke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...