Clea Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Har innsett at tiden går me fortere enn jeg trodde den kom til å gå, og nå er det på tide å se på bryllupsreiser!! WOW! Veldig kjekt!
kattavik Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Vi skal til santorini og og skal bo på above blue suites med boblebad på verandaen med utsikt til den berømte solnedgangen:-) Kan nesten ikke vente! :-) Dere da hva kikker dere på? 1
Amens Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Vi har veldig lyst å dra til Barbados^_^ Eller kanskje Aruba. Vi for se, har ikke råd til å kjøpe bryllupsreise før gavene er pakket opp...
Clea Skrevet 7. januar 2012 Forfatter #4 Skrevet 7. januar 2012 Ahh! Herlig! Vi vurderer USA (reise litt rundt) Italia langs kysten Island! Eller frankrike, litt mer usikkert på destinasjon! Budsjettmessig tror jeg USA står litt på vent, og at vi sikter oss inn på Italia!
skruf Skrevet 7. januar 2012 #6 Skrevet 7. januar 2012 Vi var 16 dager på Seychellene Fineste plassen jeg har vært! Vi delte opp reisen, og var halve på La Digue og halve på Praslin. La Digue er den minste av de tre øyene, og den var ufattelig fin! Ikke så mye å gjøre der, vi leide sykler og syklet rundt, snorklet......Helt fantastiske strender. Praslin er den nest største øya, der var det og innmari fint. Ei av verdens fineste strender, Anze Lanzio ligger der. Tror den har havnet på topp ti plassering av verdens fineste strender flere ganger. Vi hadde med litt nødproviant i kofferten. Særlig på La Digue var det litt sånn at man går ikke i butikken med handlelappe, men man handler det som er der. Importerte varer var ganske dyrt, men vi kjøpte bare lokale, som var billig. Lokalt øl, brød osv.. Begge plassene bodde vi i bungalow ved stranden, og ordnet selv med mat og drikke. Kan absolutt anbefales! Vi skal tilbake på vår 10 års bryllupsdag
Gjest Annaires Skrevet 7. januar 2012 #7 Skrevet 7. januar 2012 Først en Uke på cruise i Karibien, og avslutter med en uke på den dominikanske republikk
Mulancholy Skrevet 7. januar 2012 #8 Skrevet 7. januar 2012 Kor mykje koster det Annaires? Og tar dere då fly heim igjen?
Niennas Skrevet 7. januar 2012 #9 Skrevet 7. januar 2012 (endret) Vi var i Pisa (ryanair flyr billig fra Torp), og bodde på et fantastisk 5stjerners hotell Selv om Pisa er en relativt rolig og liten by, så er den nært flyplassen, og nær mange fantastiske byer Verdt å sjekke ut hjemmesiden til hotellet : http://www.hotelrelaisorologio.com/hotel-orologio-pisa/en/Homepage-5.html Edit: Grunnet amming ble dette innlegget veldig kort. Hotellet var dødsfancy, og til en pris som er likt norsk pris på et helt vanlig hotellrom. Et tips: Vi giftet oss lørdag, og reiste tirsdagen etter. Hvis dere ikke har bestilt bryllupsreise så vil jeg anbefale dere å vente en liten stund etter bryllupet, da vi var så slitne etter den bryllupshelgen (kanskje det kommer tilreisende til dere også?). Når tiden var inne for å reise, så ville vi egentlig bare bli hjemme og se på tv Da var det deilig å ha brukt penger på et ordentlig hotellrom, da mange av timene på bryllupsreisen ble brukt på å sove, eller å lese bok Endret 8. januar 2012 av Niennas
Pebbles Skrevet 7. januar 2012 #10 Skrevet 7. januar 2012 Vi var 3 dager i Roma og 1 uke på cruise i østlige middelhav. Cruise likte vi godt, og det er stor sansynlighet for at det blir flere cruise før eller siden.
Anglofil Skrevet 7. januar 2012 #11 Skrevet 7. januar 2012 Skal på bryllupsreise i tre uker i juni. Reiser først til Fort Lauderdale (Florida) og blir der i fem netter. Deretter blir det cruise i Karibien med Oasis of the Seas i syv netter. Etter cruiset går turen til New York, hvor vi skal være i syv netter. Gleder meg! Mvh Yvonne 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #12 Skrevet 7. januar 2012 Vi hadde budsjettbryllup og bryllupdreisen var ei langhelg i praha. Flott tur, vi drakk mye øl og absint, dro på jazzkafe, spiste god mat og shoppet!
Lille Blåklokke Skrevet 7. januar 2012 #13 Skrevet 7. januar 2012 Vi var 2 uker på luksus tur i thailand phuket. Et av de beste hotellene i thailand også hadde vi førsteklasse på flyet begge veiente med tre retters middag og all drikke gratis +++ var så deilig. Vi lever enda på den turen 3 år etter.
ivorybride Skrevet 7. januar 2012 #14 Skrevet 7. januar 2012 Vi har ikke helt bestemt oss enda, men tror vi kommer til å dra til Muscat eller Zighy Bay i Oman :D Gleder meg sinnsykt da jeg har hatt lyst til å dra dit i mange år, men det har aldri passet før. Lille Blåklokke: Hvilket hotell var dere på? Alltid greit å få tips om hoteller som er bra :D
Lille Blåklokke Skrevet 8. januar 2012 #15 Skrevet 8. januar 2012 Vi har ikke helt bestemt oss enda, men tror vi kommer til å dra til Muscat eller Zighy Bay i Oman :D Gleder meg sinnsykt da jeg har hatt lyst til å dra dit i mange år, men det har aldri passet før. Lille Blåklokke: Hvilket hotell var dere på? Alltid greit å få tips om hoteller som er bra :D Vi var på merlin beach resort tri trang beach. Mest fantastiske hotellet jeg noen sinne har vært på. Helt perfekt. Vår store drøm er at vi skal få dra dit igjen, men det var ikke akkurat billig
ivorybride Skrevet 8. januar 2012 #16 Skrevet 8. januar 2012 Lille Blåklokke: Jeg googlet hotellet, så utrolig fint ut da :D Skjønner at dere vil tilbake dit altså
Hecatees Skrevet 8. januar 2012 #17 Skrevet 8. januar 2012 Vi skal p[ en fem ukers bryllupsreise. F;rst 4 uker roadtrip i usa, s[ avslutter vi med en ukes cruise i karibien. Gleder meg.
Ninnin86 Skrevet 8. januar 2012 #18 Skrevet 8. januar 2012 Vi reiser til Salzburg én uke etter bryllupet! Skal bo på to roms suite på et veldig romantisk hotell i en veldig romantisk by Godt alternativ dersom man ikke er glad i lange sydenferier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå