AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Jeg jobber i et bofellesskap og vi tar av oss skoene når vi kommer på jobb. Jeg har akkurat begynt så har ikke skaffet meg noen innesko enda. MEN.. finnes det egentlig fine innesko? jeg liker ikke slipperser og crocks. Noen som kan anbefale litt "penere" innesko? Jeg liker ellers å kle meg casula/pent!
Cata Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Det skal vel litt til å finne noen som er fine. Selv synes jeg Rohde sine er blant de bedre i kategorien og de er veldig gode å gå i.
Gjest Blondie65 Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Må det være sånne "helsesko" da? Jeg bruker helt alminnelige sko som er gode å gå i - fortiden er det et par tøy sko med gummisåle.
Gjest Blondie65 Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 Herer det flere bedre alternativer. Jeg synes også Birkenstock har noen gode som er litt mer feminine hvis det er sandaler det er snakk om.
Hecubaa Skrevet 7. januar 2012 #6 Skrevet 7. januar 2012 Jeg syns sandaler er helt grusomt, så jeg ville valgt noe sånt: http://www.brandos.no/nike/air-max-skyline-372197-107-whitebld-brry-wht-imprlprp/a40841
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #7 Skrevet 7. januar 2012 ikke så mange fine sandaler nei kunne jo valgt noen sko som du viser til, men litt stygt å gå med joggesko til "penklær". når jeg går casual er det jo greit, men hvis jeg fiffer meg litt mer opp så er jo ikke joggesko så fint! ts
Gjest Blondie65 Skrevet 7. januar 2012 #8 Skrevet 7. januar 2012 Det var da mye mer enn sandaler og joggesko i den linken jeg hadde? Jeg har jobbet i bransje der vi hadde bukse og dressjakke som arbeidsantrekk og til dette hadde vi enten pumps eller mokasiner som arbeidssko. Jeg hadde noen mokasiner som var mykere enn de fineste tøfler på foten og som både kunne brukes til bukse og skjørt. Jeg ville valgt de minst "joggete" av joggeskoene og et par "pensko" til arbeidssko.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå