Gå til innhold

Intens smerte etter samleie

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ble helt stått ut av smerte etter at vi hadde sex med mannen i dag. Det kom helt plutselig ca 10 min etter at vi var ferdig og var så intens at jeg hold nesten på å besvime. Krabbet pent tilbake til senga og lå helt i ro i ca 30 min. Så ga det seg mer eller mindre, men jeg kan faktisk kjenne litt fortsatt (3-4 timer etter).

Smerten kom fra nedre mageregionen og ved halebeinet.

Vi hadde ikke noe røff sex, ikke anal. Nokså vanlig samleie ville jeg si.

Har noen av dere opplevd noe liknende? Hva kan det være?! Kan han ha kommet borti ett eller annet? Og evt. hva da?

Aldri opplevd noe liknende...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har opplevd å ha kommet for hardt borti livmortappen - som er veldig sensitiv, kjente det litt underveis - men først etterpå fikk jeg veldig smertefulle kramper og generelle smerter i magen, og blødde mye.

Det var så smertefullt at jeg ikke klarte snakke.

Tok det opp med gynekologen, som forklarte at dette hadde skjedd.

Skrevet

Jeg ble helt stått ut av smerte etter at vi hadde sex med mannen i dag. Det kom helt plutselig ca 10 min etter at vi var ferdig og var så intens at jeg hold nesten på å besvime. Krabbet pent tilbake til senga og lå helt i ro i ca 30 min. Så ga det seg mer eller mindre, men jeg kan faktisk kjenne litt fortsatt (3-4 timer etter).

Smerten kom fra nedre mageregionen og ved halebeinet.

Vi hadde ikke noe røff sex, ikke anal. Nokså vanlig samleie ville jeg si.

Har noen av dere opplevd noe liknende? Hva kan det være?! Kan han ha kommet borti ett eller annet? Og evt. hva da?

Aldri opplevd noe liknende...

Har også opplevd det et par-tre ganger, veit ikke hva det er. Må jo være kramper av ett eller annet slag.

Skrevet

Hmm, det føltes ikke som kramper heller. Bare en intens smerte, som i tillegg kjentes mest på høyere side. Det har gått over helt nå da, men jeg kjente det litt hele dagen i går faktsik. Merkelig...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har også opplevd det samme.

Min varte i flere dager etter, tok en 4-5 dager før det ga seg, hadde i tilegg smerter i ''underlivshullet'' altså den nedre delen, vi brukte godt med glidemiddel og alt det der, men det skjer etter hver gang, altså den nedre delen av hullet, blir så sårt.. enten så er jeg for trang eller så er han for stor( han er ikke det ) ..

vil jo prøve å nyte sex.. men blir vanskelig når man blir sår etter hver gang, akkurat som et dårlig sykkelsete.. ouch

Skrevet

Jeg har også opplevd det samme.

Min varte i flere dager etter, tok en 4-5 dager før det ga seg, hadde i tilegg smerter i ''underlivshullet'' altså den nedre delen, vi brukte godt med glidemiddel og alt det der, men det skjer etter hver gang, altså den nedre delen av hullet, blir så sårt.. enten så er jeg for trang eller så er han for stor( han er ikke det ) ..

vil jo prøve å nyte sex.. men blir vanskelig når man blir sår etter hver gang, akkurat som et dårlig sykkelsete.. ouch

For det problemet med smerter ved skjedeåpningen har jeg lest at jordnøttolje kan gjøre underlivet mer tøyelig, hvis man smører seg inn med det.

Skrevet

Min varte i flere dager etter, tok en 4-5 dager før det ga seg

Å herregud... :sjokkert: Men slike smerter jeg hadde, hadde jeg ikke klart 4-5 dager... Holdt på å besvime 15 første minuttene, så ellers takk...

Skrevet

cyster? Hadde slik før men ble operert for cyste og smertene forsvant for min del.

Men kramper i tarmen kan jo også være grunn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...