Gå til innhold

Hvor ofte ender bytur med ONS

bytur og tilfeldig sex  

80 stemmer

1. 1. hvor ofte ender bytur for dere kvinner med tilfeldig sex?

• ca hver gang
      5
    • ca annenhver gang
      2
    • ca fjerde hver gang
      9
    • ca skjette hver gang
      2
    • ca åttende hver gang
      1
    • ca tolvte hver gang
      6
    • ca fjortende hver gang
      0
    • skjeldnere
      7
    • aldri
      48

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har stemt aldri.

Har likevel skjedd to ganger, begge super mislykkede.

Kvinnelogikk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere som svarer aldri, er dere i fast forhold eller ønsker dere ikke ha sex med tilfeldige?

Ikke i et fast forhold, bare ønsker ikke sex med tilfeldige :)

• Liker 1
Skrevet

Så, nesten ingen har ONS i følge svarene i tråden.

:klaske:

Hva? Hvordan kommer du frem til den konklusjonen...?

Jeg har for eksempel hatt mange ONS som ikke kom som resultat av bytur. Jeg har møtt dem gjennom nettdating, parktur, vennefest, ferietur, osv.

• Liker 1
Gjest NozMonster
Skrevet

den avstemningsgreia var litt dårlig da... for om jeg krysser av hvor hver gang, så er ikke det så bad som det høres ut om jeg bare går ut en gang i året! og omvendt- om jeg sier at jeg ender opp med en ONS hver 40. gang, så er det rimlig bad om jeg går ut hver fredag og lørdag..

så svaret for min del er vel omtrent hver tolvte gang- men det sier jo dere ingenting om hvor ofte det er :fnise:

Gjest padawan
Skrevet

litt ironisk at Norge er et av de landene i verden hvor flest har ONS.

Skrevet

:klaske:

litt ironisk at Norge er et av de landene i verden hvor flest har ONS.

Men 10% av de som har besvart pollen har svart at de har tilfeldig sex hver eneste gang de går ut på byen, det er jo ganske friskt, og passer sånn sett bra med at Norge ligger på verdenstoppen når det gjelder tilfeldig sex. :)

• Liker 1
Skrevet

Er samboer nå, men før jeg traff min mann var jeg på en del byturer. Er vanskelig å svare på hvor ofte det ble ONS, da det som regel var veldig sjeldent, men jeg hadde et par ville perioder der det ble et par ONS, ja. Så i de ville periodene mine ville jeg kanskje stemt "ca fjerde hver gang". Ellers ville jeg stemt sjeldnere.

Nå som jeg endelig har opplevd ekte kjærlighet, og hvordan sex med en partner som du elsker og stoler 100 % på, kommer jeg aldri til å gå tilbake til meningsløs sex hvis vi en dag skulle (gud forby) slå opp.

Skrevet

Dere som svarer aldri, er dere i fast forhold eller ønsker dere ikke ha sex med tilfeldige?

ønsker ikke sex med tilfeldige

Skrevet

Er samboer nå, men før jeg traff min mann var jeg på en del byturer. Er vanskelig å svare på hvor ofte det ble ONS, da det som regel var veldig sjeldent, men jeg hadde et par ville perioder der det ble et par ONS, ja. Så i de ville periodene mine ville jeg kanskje stemt "ca fjerde hver gang". Ellers ville jeg stemt sjeldnere.

Nå som jeg endelig har opplevd ekte kjærlighet, og hvordan sex med en partner som du elsker og stoler 100 % på, kommer jeg aldri til å gå tilbake til meningsløs sex hvis vi en dag skulle (gud forby) slå opp.

hva svarte du på pollen da?

Skrevet

Nå er ikke jeg typen som flyr/har flydd på byen, men har hatt en ONS i min ungdom..Hadde nettopp avsluttet et langt forhold, og savnet vel nærhet. Så første møte med en "tilfeldig internettmann" endte med sex.. Har aldri angret.

Skrevet

Har aldri prøvd ONS. Jeg ender alltid enten på sofaen til en kompis, eller trygt hjemme i min egen seng alene. Ikke alltid like morro å dra hjem alene, men har funnet ut at det ikke er noe poeng for meg med ONS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...