Gjest Gjest Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Ola Tunander hevder i en artikkel at Israel sto bak 22 juli. http://www.idunn.no/ts/nnt/2011/04/art10 Hva mener du?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Ja. Er det ikke muslimene så er det jødene, eller USA, eller aliens. 3
Gjest hmrk Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Her er en bombe, hva med ANDERS BEHRING BREIVIK!!!? 7
Gjest Corto Maltese Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 Det var en kristen terrorist ved navn Brevik som stod bak.
Lutetium 71 Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 Ola Tunander hevder i en artikkel at Israel sto bak 22 juli. http://www.idunn.no/ts/nnt/2011/04/art10 Hva mener du? Jeg mener det ikke går an å diskutere så mye om dette, uten å få tilgang til hele artikkelen. Gidder ikke betale bare for å skrive ett innlegg.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #6 Skrevet 7. januar 2012 Det var en kristen terrorist ved navn Brevik som stod bak. Du mener det kristne, mannlige, hvite, tidligere FrP-medlemmet ABB? Du har like mye til felles med ABB, som ABB har med kristne. "Kristen" i dette tilfeller er totalt irrelevant, hvis du ikke har skjønt det.
Gjest Offensive Pie Skrevet 7. januar 2012 #7 Skrevet 7. januar 2012 Du mener det kristne, mannlige, hvite, tidligere FrP-medlemmet ABB? Du har like mye til felles med ABB, som ABB har med kristne. "Kristen" i dette tilfeller er totalt irrelevant, hvis du ikke har skjønt det. "Kristen" er til ABB som "muslim" er til bin Laden. 1
Gjest Silvermist Skrevet 7. januar 2012 #8 Skrevet 7. januar 2012 Ja. Mest sannsynlig. Men jeg har også hørt at det var mannen i månen da, så you never know.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #9 Skrevet 7. januar 2012 "Kristen" er til ABB som "muslim" er til bin Laden. Det er jo forsåvidt sant.
Jolene Skrevet 7. januar 2012 #10 Skrevet 7. januar 2012 Når skal jødehetsingen ta slutt? Regnet med at folk var såpass oppegående. Kanskje Palestina sto bak angrepet?
hulaboer Skrevet 8. januar 2012 #11 Skrevet 8. januar 2012 Ola Tunander hevder i en artikkel at Israel sto bak 22 juli. Mannen er åpenbart ikke helt ved sine fulle fem. Breivik selv skriver at han ble påvirket og inspirert av Al Qaidas metoder.
Gjest Kjell Propell Skrevet 8. januar 2012 #13 Skrevet 8. januar 2012 Ola Tunander hevder i en artikkel at Israel sto bak 22 juli. http://www.idunn.no/ts/nnt/2011/04/art10 Hva mener du? Litt av en "forsker" dette her. Antakelig likedan som de kvasi-forskerne Harald Eia avslørte i sitt program "hjernevask".
Gjest D_flatmajor Skrevet 8. januar 2012 #14 Skrevet 8. januar 2012 (endret) Her hevder Tunander at han har blitt misforstått. - Jeg tar opp det andre har diskutert, men jeg sier også at det ikke er gode nok belegg for å si at Israel er involvert. Jeg tror overhode ikke det er Israel som ligger bak, og det fremkommer også i teksten, sier Tunander. Også PRIO-direktør Kristian Berg Harpviken reagerer på artikkelen. Her er hva han skriver. Men for å svare på trådens spørsmål, så tror jeg absolutt ikke Israel stod bak 22. juli. Endret 8. januar 2012 av D_flatmajor 1
Phaedra Skrevet 8. januar 2012 #15 Skrevet 8. januar 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Diskusjoner rundt moderering kan tas på PM til meg. Phaedra,mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå