Gå til innhold

Teit spørsmål...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du liker å prate med en person, tenker på personen ofte, blir glad når du ser personen, og føler en slags prikle følelse i klitten når du prater med han/henne... betyr det at du har følelser for den personen da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du liker å prate med en person, tenker på personen ofte, blir glad når du ser personen, og føler en slags prikle følelse i klitten når du prater med han/henne... betyr det at du har følelser for den personen da.

Om noen stilte deg det spørsmålet - hva hadde du svart?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Om noen stilte deg det spørsmålet - hva hadde du svart?

Jeg hadde svart ja. Men det er en person jeg har følt det slik for, og det virker bare så usannsynlig for at jeg kan ha følelser for den personen. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg føler det slik om jeg ikke burde ha slike følelser for denne personen. :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde svart ja. Men det er en person jeg har følt det slik for, og det virker bare så usannsynlig for at jeg kan ha følelser for den personen. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg føler det slik om jeg ikke burde ha slike følelser for denne personen. :tristbla:

Hvorfor ikke?

Skrevet

Sånn er livet, kaster oss i retninger vi ikke hadde forventet. Simpelthen!

Gjest SnowLeopard
Skrevet

Kanskje det er noe ved personen du føler deg tiltrukket av, og ikke nødvendigvis "hele" personen? Dette vet bare du, og det er også bare du som vet om du skal la det "rase videre", eller om du må flytte tankene over på noe annet, og glemme vedkommene.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke?

Det var en lærer av samme kjønn på vgs. Hun var ikke noe spesielt pen heller, men det var et eller annet som gjorde at jeg likte henne kjempe godt.

Skrevet

Det behøver ikke å bety at du har følelser slik direkte. Kanskje du bare var seksuelt tiltrukket eller noe? Fysisk og mental tiltrekning er nemlig to forskjellige ting. Selv om de ofte henger sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...