Gå til innhold

Paranoid

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har diagnosen paranoid personlighetsforstyrrelse, som går ut på at jeg er redd folk, til og med gamle venner og kolleger kan jeg bli livredd for skal drepe meg. Men det er en ting jeg lurer på, og vær så snill ikke gjør narr av meg fordi dette er en ekte diagnose som er svært vanskelig å leve med. Det er nemlig slik at jeg har helt angst for å skrive navnene til folk med liten forbokstav, som en forglemmelse. Er redd folk skal drepe meg hvis jeg skriver navnene deres med liten forbokstav, eller med stavefeil. Så det jeg lurer på er egentlig hvor fornærmet kan folk bli av sånt? Er det jeg som er paranoid her, eller kan folk klikke av sånt?

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

Er det jeg som er paranoid her, eller kan folk klikke av sånt?

Hvis noen skulle klikke for noe sånt har de nok også en diagnose ;)

Jeg har gjort akkurat den feilen mange ganger uten at noen har tatt det personlig.

Skrevet

Hvis noen skulle klikke for noe sånt har de nok også en diagnose ;)

Jeg har gjort akkurat den feilen mange ganger uten at noen har tatt det personlig.

Men det er det jeg er litt redd for, at det skal vise seg at noen har en diagnose som gjør at de kan klikke. Psykopater f.eks.

Gjest hogwash
Skrevet

Men det er det jeg er litt redd for, at det skal vise seg at noen har en diagnose som gjør at de kan klikke. Psykopater f.eks.

Jeg kan nok ikke gjøre annet enn å referere til mitt første svar, sjansen er nok ekstremt liten.

Jeg vil tro du bør ta dette opp med profesjonell hjelp, istedet for Kvinneguiden :)

Skrevet

Jeg kan nok ikke gjøre annet enn å referere til mitt første svar, sjansen er nok ekstremt liten.

Jeg vil tro du bør ta dette opp med profesjonell hjelp, istedet for Kvinneguiden :)

Men profesjonell hjelp kan bare si ting ut ifra deres perspektiv, mens her kan jeg få svar fra "vanlige".

Skrevet

Du kan ta det helt med ro, det er ingen som kommer til å skade deg fordi om du kom til å skrive navnet deres med liten forbokstav. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...