AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Hei! Gutt21 her. Den siste måneden, så har jeg hatt sex opp til 3-4 ganger dagelig med fast partner. Aldri hatt så mye sex før, men saken er den at. Jeg har begynt de 2 siste ukene å få kramper i bena under selve økten. Å i dag onanerte jeg etter som at det bare ble sex en gang i dag, så ble jeg helt ødelagt i bena, pga jeg strammet de når jeg onanerte.. Hvor normalt er dette ?! Bynner å bli plagsomt etter som at jeg må stoppe opp midt i akten.. Ødelegger både før meg å partner. Har holdt på med styrketrening i over 1 år nå, å trener hele kroppen, inkludert ben.. Så er virkelig underlig at jeg ska få kramper når jeg er godt trent.. Eller ? Mvh Gutt 21
Gjest SemperFi Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Slikt skjer når du spenner en muskel over lengre tid, muskelen vil få krampe for å trekke seg sammen.
taylor83 Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Eventuelt mangel på magnesium. Da får man lett leggkramper. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå