AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #1 Skrevet 7. januar 2012 Jeg har en vorte i pannen jeg synes er veldig sjenerende. I jobben min blir jeg tatt mye bilder av, og jeg kjenner at det begynner å ta på å bare kunne posere med venstresiden mot kamera. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Er det mulig å skjære den bort eller noe? 4
Gjest RompeRusk Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Jeg har en vorte i pannen jeg synes er veldig sjenerende. I jobben min blir jeg tatt mye bilder av, og jeg kjenner at det begynner å ta på å bare kunne posere med venstresiden mot kamera. Noen tips til hva jeg kan gjøre? Er det mulig å skjære den bort eller noe? Fotballfrue?!? 1
Gjest Ruccola Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 gå til legen og be om å få den fryst Jeg tok en i pannen og en på låret i sommer og det ble kjempebra! Falt bare av etter en uke
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 gå til legen og be om å få den fryst Jeg tok en i pannen og en på låret i sommer og det ble kjempebra! Falt bare av etter en uke Ååååå, så flott! Blir det arr eller noe?
Gjest Ruccola Skrevet 7. januar 2012 #7 Skrevet 7. januar 2012 det ble en liiiten forsenkning i huden, men myyyyye bedre å ha enn vorten som jo stakk utover
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå