Gå til innhold

Avstandsforhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og kjæresten er i et avstandsforhold, og det går egentlig veldig greit, men vi har et lite problem. Eller, jeg synes det er et problem - tror ikke han er klar over at jeg ikke er så happy med det. Vi snakker på skype hver dag, og har webcamsex iblant. Vi begynte med det et par mnd etter at avstandsforholdet begynte. Det skjedde på en måte naturlig en gang, og vi likte det begge to så vi fortsatte å gjøre det iblant. Problemet er at jeg føler han er for ivrig på det :tristbla: Jeg må liksom passe på hva jeg sier slik at jeg ikke sier noe som tenner ham, for da bare begynner han å ta på seg selv med en gang og tar ikke hintet når jeg prøver å tulle det bort. Dette gjelder også dersom jeg tar av meg en genser eller skifter, eller hvis jeg nevner at jeg skal dusje eller har dusjet, eller dersom jeg tilfeldigvis strekker meg over dataskjermen så puppene mine kommer nærme skjermen, eller hvis jeg reiser meg og han ser rumpa mi(selv om jeg har på klær!) eller NOE SOM HELST som kan ha med kroppen min eller sex å gjøre.

Altså, jeg liker jo webcamsexen men jeg synes ikke vi trenger å gjøre det hver gang vi snakker. Iblant vil jeg jo bare snakke med ham. Jeg opplever det som veldig slitsomt at han er så ivrig på det, for jeg har ikke lyst til å alltid måtte være på vakt for å ikke si eller gjøre noe som kan få ham igang :tristbla:

Jeg har prøvd å ta det opp med ham, men jeg føler at han ikke tar det til seg når jeg sier at det gjør meg ukomfortabel at han bare begynner slik ved den minste referanse til noe som helst som kan bli interpretert som seksuelt. Er det noen som har tips til hva jeg kan gjøre, evt hvordan jeg kan ta det opp med ham på en klar, men fin måte? Og er jeg rar som reagerer på dette?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

TS her. Glemte å få med at han er en fantastisk fyr ellers og at jeg er kjempefornøyd med alt annet! Det er bare dette lille problemet jeg har, og når vi er sammen er han altså ikke sexfiksert eller rar - tror bare det er avstanden og mangelen på sex som gjør det.

Skrevet

Bare si at du ikke har lyst akkurat nå, du vil helst bare snakke litt?

AnonymBruker
Skrevet

Bare si at du ikke har lyst akkurat nå, du vil helst bare snakke litt?

Takk for svar. Jeg har prøvd det, og jeg har også prøvd å bytte tema eller spøke det vekk men han tar det liksom ikke på alvor. Når han først har begynt så klarer han liksom ikke la det ligge, og bare tar det opp igjen og igjen dersom jeg begynner å snakke om noe helt annet.

Skrevet

Hehe, la mannen bare runke mens du sitter der og ser på tv ellerno

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, ja jeg kunne jo det men det er jo litt pinlig/ukomfortabelt at jeg bare skal sitte der og late som ingenting mens han holder på. Problemet er jo at jeg føler meg presset til å ha webcamsex med ham når han gjør slik, og det gjør at jeg får mindre lyst til å ha det, om du skjønner hva jeg mener. Skulle ønske han bare ville skjønne at jeg ikke liker at det må skje hver gang.

Skrevet

Si hadet og avslutte hver gang han starter...

Gjest Apophis
Skrevet

Steng ned webcam hver gang han begynner og ikkje respekterer at du ikkje vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...