AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Har lest en del tråder her inne,noen tildels alvorlige saker,som burde gjøres noe med. Fra tråder blir startet,så fortsetter tråden,og ts fortsetter,uten å foreta seg noe.(dagevis) ts søker råd,det skrives metervis med råd. Folk blir engasjert,forsøker å hjelpe. Har enda tilgode å se at noen kommer tilbake og forteller hvilke valg de har gjort,og hva skjedde. Og om ts lyttet til noen råd,og om det var noen som utpekte seg spesielt,som gjorde at ts foretok seg noe. 2
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Jeg ser ingen grunn til at folk skal føle seg forpliktet til å oppdatere oss som gir råd. Det er så mye vi ikke vet om folks livssituasjoner, og uansett hvor mye de forteller på et forum så vet vi ikke en brøkdel engang. Jeg skjønner godt at folk ikke vil utlevere seg ytterligere ved å fortelle hvordan det gikk videre. Får være måte på hva folk skal gjøre kun for å tilfredsstille vår nysgjerrighet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Jeg ser ingen grunn til at folk skal føle seg forpliktet til å oppdatere oss som gir råd. Det er så mye vi ikke vet om folks livssituasjoner, og uansett hvor mye de forteller på et forum så vet vi ikke en brøkdel engang. Jeg skjønner godt at folk ikke vil utlevere seg ytterligere ved å fortelle hvordan det gikk videre. Får være måte på hva folk skal gjøre kun for å tilfredsstille vår nysgjerrighet. Det var ikke ment som en forpliktelse da..................... Lurer du aldri på hvordan saker endte? eller svarer du folk bare for å taste på pc?
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #4 Skrevet 7. januar 2012 Kan jo hende ts glemmer av tråden? Kanskje alt har ordnet seg og ts ikke tenker noe mer på saken og det er ute av verden? Etter svar å dømme i enkelte tråder så tror jeg også det er slik at ts kanskje ikke tørr å skrive noe mer heller.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #5 Skrevet 7. januar 2012 Siste AB her Men skal inrømme at det er mange ganger jeg lurer på hvordan ting gikk, ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå