AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Del Skrevet 6. januar 2012 Flere som ikke klarer å si "R"? - Plager det deg i hverdagen? - Flau over det? - Hvordan gjør du det beste ut av det? - Vært hos logoped? Funket det? - Hvor gammel er du? - Hva sier folk? Åh, det her er så kjipt Klarer ikke å leve med det mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #2 Del Skrevet 7. januar 2012 Jeg har ingen problemer med å si "r" selv, men jeg bryr meg ikke noe om at andre ikke klarer det Har du prøvd å gå til logoped? Ellers tror jeg det beste rådet er å gjøre minst mulig ut av det, rett og slett drite i det. Andre legger nok ikke like mye merke til det som deg selv Håper du finner en løsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. januar 2012 #3 Del Skrevet 7. januar 2012 Ja, det plager meg litt, men siden logopeder knapt var oppfunnet da jeg var barn så har jeg aldri vært hos en. Gidder ikke nå i voksen alder. Så mye plager det meg tross alt ikke. Blir bare flau når noen kommenterer det, men tror jeg kamuflerer det sånn noenlunde i hverdagen. (MIne r'er blir en litt rar "d" ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå