AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Flere som ikke klarer å si "R"? - Plager det deg i hverdagen? - Flau over det? - Hvordan gjør du det beste ut av det? - Vært hos logoped? Funket det? - Hvor gammel er du? - Hva sier folk? Åh, det her er så kjipt Klarer ikke å leve med det mer.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Jeg har ingen problemer med å si "r" selv, men jeg bryr meg ikke noe om at andre ikke klarer det Har du prøvd å gå til logoped? Ellers tror jeg det beste rådet er å gjøre minst mulig ut av det, rett og slett drite i det. Andre legger nok ikke like mye merke til det som deg selv Håper du finner en løsning
Cata Skrevet 7. januar 2012 #3 Skrevet 7. januar 2012 Ja, det plager meg litt, men siden logopeder knapt var oppfunnet da jeg var barn så har jeg aldri vært hos en. Gidder ikke nå i voksen alder. Så mye plager det meg tross alt ikke. Blir bare flau når noen kommenterer det, men tror jeg kamuflerer det sånn noenlunde i hverdagen. (MIne r'er blir en litt rar "d" )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå