AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Merker det selv, men andre kommenterer også. Det første en venn sa da jeg ikke hadde sett han på 2 måneder var "WOW så store pupper du har fått!" Har ikke kjøpt meg en gedigen push-up bh så vidt som jeg kan huske. Jeg har heller ikke tatt silikon :gjeiper: De er tyngre, rundere og mye større. de hopper snart ut av alle bh'ene jeg har. Er det i det hele tatt mulig å få større pupper uten at jeg har lagt på meg?
TheSecret Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Alle her spør om du er gravid.. mens jeg tenker: Alder? :gjeiper: 5
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Haha Jeg er 21! var ferdig utviklet for leeenge siden. rart at de begynner å vokse NÅ. Men tror ikke at jeg er gravid. har fortsatt mensen. ts
Pene sko... Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Har du begynt å bruke BH med innlegg? Eller kanskje du går med trangere gensere som fremhever brystene og dermed gir en illusjon av størrelse?
Envy Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Haha Jeg er 21! var ferdig utviklet for leeenge siden. rart at de begynner å vokse NÅ. Men tror ikke at jeg er gravid. har fortsatt mensen. ts Mine hadde også en vekstspurt rundt den alderen Var fantastisk deilig å endelig få litt pupper da 1
klakkekatt Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 håper mine også vokser når jeg blir 21 da c",) 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #9 Skrevet 6. januar 2012 Går ikke i trangere gensere enn før. Går også i de samme bh'ene som for 2 måneder siden :gjeiper: Forresten så kjenner jeg jo selv på tyngde, og ser at de har blitt mye større. Har alltid hatt store pupper, og at de vokser mer nå synes jeg er rart! ts
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 Puppene er ikke fullt utvokst før midten av tyveårene. 2
Gjest Cuntzilla Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Mine hoppet også plutselig opp en god cupsize lenge etter puberteten. Var vel faktisk når jeg var rundt 21.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #12 Skrevet 6. januar 2012 Puppene er ikke fullt utvokst før midten av tyveårene. Faen.. Ts
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #13 Skrevet 6. januar 2012 mine har vært normale hele veien, det siste året har de plutselig vokst noe voldsomt, jeg har ikke lagt noe på meg, og er ikke gravid(da hadde jeg merket det nå for å si det sånn ), jeg er 22. det er vist ganske normalt, leste en plass at det feks er helt normalt å ikke utvikle hofter ordentlig før en er tippa 20, d samme gjelder for pupper selv om de er normal strl fram til det også
Kvist Skrevet 6. januar 2012 #14 Skrevet 6. januar 2012 Skjer for veldig mange det. Og er det egentlig noe som heter "ferdig utvikla". Kroppen endrer seg jo hele livet, det er ikke mange som ser like ut som 20åring og som 50åring, selv om vekta skulle være den samme. Jeg hadde Acup som tenåring, ble en B tidlig i tjueåra, nå er jeg 30 år og bruker E. Har vært 75 rundt hele tida.
TheSecret Skrevet 6. januar 2012 #15 Skrevet 6. januar 2012 Puppene er ikke fullt utvokst før midten av tyveårene. Nehei! Du kan stoppe voksingen når du enn vil... Så det så..
Frk. K Skrevet 8. januar 2012 #16 Skrevet 8. januar 2012 Merker det selv, men andre kommenterer også. Det første en venn sa da jeg ikke hadde sett han på 2 måneder var "WOW så store pupper du har fått!" Har ikke kjøpt meg en gedigen push-up bh så vidt som jeg kan huske. Jeg har heller ikke tatt silikon :gjeiper: De er tyngre, rundere og mye større. de hopper snart ut av alle bh'ene jeg har. Er det i det hele tatt mulig å få større pupper uten at jeg har lagt på meg? Litt teit spørsmål, men hadde du voksesmerter? Jeg har så ufattelig vondt i puppene nemlig, og synes det er litt rart da jeg er 19 år og var ferdig utvokst for seks år siden(tidlig pubertet). Kjæresten synes de ser rundere ut, noe han forøvrig ikke har noe i mot Er dog ikke overbevist selv.
SmallTalk Skrevet 8. januar 2012 #17 Skrevet 8. januar 2012 Graviditet kan ihvertfall føre til at puppene vokser og blir vonde, så det kan være at du er gravid.
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #18 Skrevet 10. februar 2012 Jeg fylte nettopp 38 år og de siste mndene har brystene mine, tro det eller ei, blitt større... jeg har til og med gått noe ned i vekt i denne perioden. Så kroppen er stadig i forandring ja. Hadde bare en liten B, så posetivt overasket over forandringen.
Viljaa Skrevet 10. februar 2012 #19 Skrevet 10. februar 2012 Mine hadde en vekststopp da jeg var rundt 15-16, også begynte de å vokse da jeg var 20-21 igjen. Var en liten B, nå fyller jeg en C. Aner ikke grunnen. Har nok lagt på meg litt sånn all over også, men ikke så mye.
Sugerøret Skrevet 10. februar 2012 #20 Skrevet 10. februar 2012 mine vokser ennå de.Og jeg er 40. Har gjennomgått en brystreduksjon fra J til DD/e men er nå tilbake på I størrelse. Det er ikke morro alltid med pupper asså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå