Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal lage en nøttekake å ta med til svigers i morgen. Jeg skal ha krem m/frukt på til pynt. Kan jeg ordne ferdig dette hjemme? Eller må jeg ta med meg ingredienser og ordne til dette, når desserten er??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal lage en nøttekake å ta med til svigers i morgen. Jeg skal ha krem m/frukt på til pynt. Kan jeg ordne ferdig dette hjemme? Eller må jeg ta med meg ingredienser og ordne til dette, når desserten er??

spørs litt hvordan du reiser tenker eg.det du kan er jo å piske kremen klar og ha den i en boks eller sprøytepose,og så bare ta bunnen og frukten med.og så montere det sammen der borte.

slipper du å ver i fare for å ødelegge kremen ved å dulte bort i den på veien bort :)

Skrevet

spørs litt hvordan du reiser tenker eg.det du kan er jo å piske kremen klar og ha den i en boks eller sprøytepose,og så bare ta bunnen og frukten med.og så montere det sammen der borte.

slipper du å ver i fare for å ødelegge kremen ved å dulte bort i den på veien bort :)

Takk for svar :) Vi kjører med bil dit. Ca. et kvarter.. Vi skal jo spise middag der før kaken blir servert, så det jeg tenkte på var om kaken kom til å bli ødelagt (litt bløt) om kremen var lagt på et par timer før...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...