Gå til innhold

Støvsuger - Europris - brukbar?

monja

Anbefalte innlegg

Tror de selger en støvsuger på Europris av merket United. Har aldri hatt noenting fra den leverandøren før, og lurer på om noen her har det? Jeg lurer egentlig bare på om småelektrisk fra Europris holder mål i husholdningen?

Nå er neppe støvsuger det jeg sliter mest på her i huset, men om den ikke er brukbar gidder jeg ikke å kjøpe der heller.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg ville heller kjøpt den billigste støvsugeren hos Elkjøp eller en liknende butikk, for å si det sånn. Hos Elkjøp har de som jobber der mer peiling på hva de selger, siden det er slike type ting de selger til vanlig. Jeg tror også det er letterer å reklamerer evt reparerer produkter kjøpt hos en elektrobutikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte en på REMA 1000 for en tid tilbake(Samboeren nekter å kjøpe en "bra" støvsuger, fordi han går rundt og drømmer om en støvsuger med fjernkontroll :roll: ). Veldig liten og slikt. Fungerer veldig bra.

Tror den het Melissa...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brunhilde
Vi kjøpte en på REMA 1000 for en tid tilbake(Samboeren nekter å kjøpe en "bra" støvsuger, fordi han går rundt og drømmer om en støvsuger med fjernkontroll :roll: ). Veldig liten og slikt. Fungerer veldig bra.

Tror den het Melissa...

Det er ikke sikkert den er så langt unna rekkevidde, bare se på Trilobitten på denne siden. Hadde vært noe, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jau.. Men jeg klarer ikke helt å se det for meg. Dessuten har det kommet billigere modeller itl norge nå, så jeg har vel ingenting jeg skulle sagt lengre. (Electrolux sin kostet rundt 12.000kr på elkjøp)

Roomba koster 3000kr.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen og meg kjøpte en støvsuger fra Europris nå rett før jul pga en akutt trang til å ha en støvsuger og til en billig penge.. Og tro det eller ei ass..

Men den funker :D

Ikke akkurat det kraftigste man får tak i så klart, men man får opp all bøss og sand før man setter i gang med vasking av gulv ! !

Billig, enkelt og greit !

Ha et fortsatt godt nytt år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Typen og meg kjøpte en støvsuger fra Europris nå rett før jul pga en akutt trang til å ha en støvsuger og til en billig penge.. Og tro det eller ei ass..

Men den funker :D

Ikke akkurat det kraftigste man får tak i så klart, men man får opp all bøss og sand før man setter i gang med vasking av gulv ! !

Billig, enkelt og greit !

Ha et fortsatt godt nytt år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...