Gå til innhold

Julestjerne til å ha i vindu


Smørblomsten

Anbefalte innlegg

Den hersens ledningen irriterer meg og er aldri lang nok osv osv. Nå har jeg tenkt å kjøpe ny julestjerne til vinudet vårt nå som de sikkert er på tilbud etter jul.

Noen tips til hvor jeg får tak i den "perfekte" julestjerna, så blir jeg glad ;)

Bor i Oslo og skal kjøpe i butikk, ikke på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes Åhlens har mange fine stjerner. Vil uansett anbefale deg å stikke innom House of Oslo, som har mange interiørbutikker, og flere av dem selger julestjerner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den hersens ledningen irriterer meg og er aldri lang nok osv osv. Nå har jeg tenkt å kjøpe ny julestjerne til vinudet vårt nå som de sikkert er på tilbud etter jul.

Noen tips til hvor jeg får tak i den "perfekte" julestjerna, så blir jeg glad ;)

Bor i Oslo og skal kjøpe i butikk, ikke på nett.

Vi skiftet ledning på vår. Så nå er den lang nok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skiftet ledning på vår. Så nå er den lang nok

Ja det kan man jo. Men jeg er ute etter en ny siden denne er i sånn papp som man "bretter ut" når den skal settes opp, begynner å bli stygg og er alltid like håpløs å få satt sammen til en stjerne ved adventstider...

Har lyst på en litt stor ala disse papp-stjernene, hvis de finnes og er greie å oppbevare 11 mnd i året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to stykker som bruker et AA-batteri hver. Kjøpte de på Smartclub, men det er 3-4 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har to stykker som bruker et AA-batteri hver. Kjøpte de på Smartclub, men det er 3-4 år siden.

Hvor lenge varer de batteriene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det er utrolig kjekt med stjernene som står på lampefot istedet for å henge i ledningen. Da jeg hadde hengende stjerne klarte jeg aldri å få den til å henge helt rett i vinduet. Den vred seg alltid til den ene eller andre siden. Med stjerne på fot ble det herlig problemfritt. :)

Vi har denne stjernen med en litt annerledes fot: http://4.bp.blogspot.com/_xaHTb5GmhJQ/SxPCbdmVfFI/AAAAAAAAADM/CtiQTDMIZi4/s1600/IMG_2264.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er utrolig kjekt med stjernene som står på lampefot istedet for å henge i ledningen. Da jeg hadde hengende stjerne klarte jeg aldri å få den til å henge helt rett i vinduet. Den vred seg alltid til den ene eller andre siden. Med stjerne på fot ble det herlig problemfritt. :)

Vi har denne stjernen med en litt annerledes fot: http://4.bp.blogspot.com/_xaHTb5GmhJQ/SxPCbdmVfFI/AAAAAAAAADM/CtiQTDMIZi4/s1600/IMG_2264.JPG

Ja denne er fin, vi har også en slik :)

Vil også ha en i vinduet da, så jeg leter etter den perfekte ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Batteriene varte hele jula gjennom, og vel så det. Men byttet endog hver gang de ble hengt opp.

Endret av Kontormus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...