Gjest henriett3 Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 De fleste kommer på supermarkedet for å hente ting, andre for å avlevere ting. http://ekstrabladet.dk/vrangen/article1685821.ece Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine..
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 "Hun valgte at trække sine bukser ned, sætte sig på hug og lave en lille lort midt på gulvet i supermarkedet." Lave en lille lort... HAHA. Hun ser jo velkledd ut også spør du meg.. Man kan ikke stole på noen! 2
Gjest Bustenskjold Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Hu ville vel være sikker på at det var nok dasspapir i nærheten da
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 Det der må ha vært et krisetilfelle; skikkelig diaré
fruBeist Skrevet 6. januar 2012 #9 Skrevet 6. januar 2012 Det der må ha vært et krisetilfelle; skikkelig diaré Tror ikke "en lille lort" kan klasifiseres som diarè 1
Gjest henriett3 Skrevet 6. januar 2012 #12 Skrevet 6. januar 2012 shit happens? Hahahahahahah! Jeg døøør
Kamikatze Skrevet 6. januar 2012 #13 Skrevet 6. januar 2012 (endret) Var det bare ett kamera i den butikken? Det må da finnes et opptak av henne forfra et annet sted? Jaja, hun ble vel litt forbannet hun som måtte plukke opp. Herved er det motbevist at "når enden er god, er allting skide godt". Noterer også trådstarters særinteresser. :gjeiper: . Endret 6. januar 2012 av Kamikatze
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #15 Skrevet 6. januar 2012 det er jo video i artikkelen det linkes til. Jeg synes det virker som hun akutt måtte på do. Lorten kom jo ganske fort.
Gjest ~Good&Bad~ Skrevet 6. januar 2012 #16 Skrevet 6. januar 2012 (endret) "Hun valgte at trække sine bukser ned, sætte sig på hug og lave en lille lort midt på gulvet i supermarkedet." Lave en lille lort... HAHA. Hun ser jo velkledd ut også spør du meg.. Man kan ikke stole på noen! Det der er jo bare helt utrolig!! Ja hun gjør jo det, får håpe hun er psykisk syk eller noe. Edit: Kom på, noen må vel kjenne igjen dama fra videoen. Måten hun går på er vel gjenkjennelig for de som kjenner henne. Endret 6. januar 2012 av ~Good&Bad~
Gjest henriett3 Skrevet 6. januar 2012 #17 Skrevet 6. januar 2012 Var det bare ett kamera i den butikken? Det må da finnes et opptak av henne forfra et annet sted? Jaja, hun ble vel litt forbannet hun som måtte plukke opp. Herved er det motbevist at "når enden er god, er allting skide godt". Noterer også trådstarters særinteresser. :gjeiper: . Ehh.. thanks! :gjeiper: Nei det var en venninne av meg som sendte med linken, så da må du heller notere venninnen til trådstarter sine særinteresser :gjeiper:
Envy Skrevet 6. januar 2012 #18 Skrevet 6. januar 2012 Ehh.. thanks! :gjeiper: Nei det var en venninne av meg som sendte med linken, så da må du heller notere venninnen til trådstarter sine særinteresser :gjeiper: Eller så trenger han ikke notere særinteresser i det hele tatt, siden denne videoen, motbydelig nok, florerer på nettet om dagen. Jeg synes hele videoen er gruelig! Tenk å gjøre noe sånt! Og stakkars den som måtte vaske
Gjest Survival Skrevet 6. januar 2012 #19 Skrevet 6. januar 2012 Det er det verste, ekleste jeg har sett! Syns synd i alle her. Både personene som så damen gjøre dette på overvåkningskameraene, den som må vaske og ikke minst stakkars dama som ser film av seg selv drite i et supermarked på nettet.
Gjest henriett3 Skrevet 6. januar 2012 #20 Skrevet 6. januar 2012 Eller så trenger han ikke notere særinteresser i det hele tatt, siden denne videoen, motbydelig nok, florerer på nettet om dagen. Jeg synes hele videoen er gruelig! Tenk å gjøre noe sånt! Og stakkars den som måtte vaske Hahaha ja! Æsj..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå