Gå til innhold

Kommer ikke over han.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en stund siden, traff jeg en gutt jeg trodde jeg skulle tilbringe resten av mitt liv med, vi møttes flere ganger og kysset og delte følelser. ( skjedde over lengre tid ) Jeg var forelsket i han og han sa han følte det samme.

Men plutselig så ble kontakten brutt, ikke fra min side, jeg prøvde å kontakte han, men føle at jeg ble på en måte avist. ( hadde hørt at han hadde flere jenter han drev med )

I ettertid traff jeg han på en fest, han var ganske full, og ville ha kontakt med meg.

På det tidspunktet var jeg veldig irritert på han, og aviste han.

Det gikk noen uker, jeg tenkte masse på han og hadde det vondt.

Etter en stund traff jeg han igjen, på fest.

Vi snakket ut om ting, og han virket grei, men etter en lang samtale og litt kyssing, gikk han.

Sånn helt uten videre, jeg ba han om å holde tett om det vi hadde snakket om. Men i ettertid har jeg fått hørt at han hadde sakt det videre. ( som stemte med det jeg hadde sakt )

Han har kontaktet meg flere ganger i fylla og flørtet, men han har sakt at det ikke kunne bli ”oss”, men han er så frem og tilbake.

Jeg vet ikke helt hva jeg skal tro, og han har snakket en god del dritt om meg, har aldri gjort han noe vondt, og tenker ofte på han.. Og klarer ikke forestille meg noen annen en han.

Og jeg er redd for å fortelle han hva jeg føler, med tanke på at han sier det videre.

I det ene øyeblikket virker han veldig interessert, og i det andre øyeblikket virker han uinteressert.

Håper at noen av dere kan komme med tips, skal jeg fortelle han hva jeg føler eller skal jeg prøve å glemme følelsene jeg har for han?

Problemet er at vi snakker med hverandre av og til, og jeg føler at det minner på meg hva vi hadde, og klarer ikke å komme over han.. :sukk:

Beklager eventuelle skrivefeil :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:) Huff, det høres ikke så koselig ut. Jeg har havnet i den situasjonen alt for mange ganger selv, og som regel er det fordi gutten er kynisk og bare vil møtes i fylla for sex eller noe. Jeg sier ikke dette er faktum i din sak i det hele tatt, men det kan være lurt å ha tanken i bakhodet. Jeg hadde samme problem med en jeg var veldig forelska i. Vennene mine sa til meg at han bare brukte meg og at jeg burde holde meg unna. Uerfaren og naiv som jeg var hørte jeg ikke på dem, og det endte med at jeg ble veldig såret. Kjenner du deg igjen litt kanskje?

Vet du hva? Du burde finne en fyr som virkelig er det for deg hele tiden, og ikke av og på. Da er han virkelig forelsket i deg. Du fortjener mye bedre, ikke bruk all din tid på å vente på denne teite fyren. Jeg vet det er enkelt å si for en som står på utsiden, men det finnes så mange bedre menn der ute, og du fortjener nok en av de:) Lykke til <3

AnonymBruker
Skrevet

Hei:) Huff, det høres ikke så koselig ut. Jeg har havnet i den situasjonen alt for mange ganger selv, og som regel er det fordi gutten er kynisk og bare vil møtes i fylla for sex eller noe. Jeg sier ikke dette er faktum i din sak i det hele tatt, men det kan være lurt å ha tanken i bakhodet. Jeg hadde samme problem med en jeg var veldig forelska i. Vennene mine sa til meg at han bare brukte meg og at jeg burde holde meg unna. Uerfaren og naiv som jeg var hørte jeg ikke på dem, og det endte med at jeg ble veldig såret. Kjenner du deg igjen litt kanskje?

Vet du hva? Du burde finne en fyr som virkelig er det for deg hele tiden, og ikke av og på. Da er han virkelig forelsket i deg. Du fortjener mye bedre, ikke bruk all din tid på å vente på denne teite fyren. Jeg vet det er enkelt å si for en som står på utsiden, men det finnes så mange bedre menn der ute, og du fortjener nok en av de:) Lykke til <3

Tuseen takk for svar, betyr mye for meg. :klemmer:

Kjenner meg igjen, har følt at de gangene jeg holdt på å kommer over han, så kontakter han meg igjen, kanskje sånn at jeg ikke skal glemme han og at han hele tiden har en reserve?

Jeg vurderer og slette han fra facebook og telefonen, slik at det blir enklere å glemme han.

Skrevet

Om han kun vil ha deg på fest og når han er full så er han nok ikke noe å satse på :)

Har møtt på sånne drittsekker selv!

Lykke til ts :klemmer:

Ps; ja, om du sletter han fra fb og telefon så blir det nok enklere å glemme han. Det funket iallefall på meg :)

AnonymBruker
Skrevet

Om han kun vil ha deg på fest og når han er full så er han nok ikke noe å satse på :)

Har møtt på sånne drittsekker selv!

Lykke til ts :klemmer:

Ps; ja, om du sletter han fra fb og telefon så blir det nok enklere å glemme han. Det funket iallefall på meg :)

Takk :klemmer:

Har funnet ut at han ikke er noe å satse på i lengden.

Han kommer jo ikke til å være der for meg når jeg trenger det.

Men skulle ønske at det var en måte vi kunne få det til å funke, men det er vell en grunn til alt som skjer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...