Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Går det an å utsette mensen noen dager når man ikke går på noe prevensjonsmiddel?? Jeg skulle så gjerne utsatt mensen ett par dager. Det er ca 14 dager til jeg venter mensen, har EL akkurat nå. Jeg vet det for jeg kjenner symptomene. Jeg har gått på Cerazette tidligere, det er ett par mnd siden jeg slutta på de. Jeg har hatt mensen to ganger etter jeg slutta, og det har vært helt regelmessig. Takknemlig hvis noen har svar til meg. =) Jeg vet jo at man kan utsette mensen når man går på p-pillen. Jeg hadde ikke blødning da jeg gikk på Cerazette.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 Du kan bruke Primolut-N, men det er på resept.
Gjest NozMonster Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 her er svarene, så slipper jeg å skrive det en gang til og om det er noe du ikke finner der som du lurer på, så er det jo bare å spørre her http://forum.kvinneguiden.no/?showtopic=604685
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Du kan bruke Primolut-N, men det er på resept. Ok, takk! Jeg får ringe legen på mandag. =)
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Tuuusen takk for svar!!! Er 99 % prosent sikker på at jeg får mensen den dagen jeg skal ut på noe veldig kjekt, og jeg får store blødninger den første dagen. Derfor vil jeg utsette bare en dag og to! =)
Drizzt Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Da jeg var ung, var det populært å utsette mensen med noen dager gjennom ... inntak av massevis av vitamin C 2 uker før forventet dato for mensen. Vet ikke om det virket, har ikke egen erfaring.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Jeg er ikke så ung lenger jeg heller (nærmere 40 enn 20). Men har ikke hatt særlig behov for å utsette før. De gangene jeg har utsatt har jeg gått på p-pillen. Ellers har jeg vært gravid noen ganger, har gått på Cerazette noen år og uten blødning. Egentlig ganske deilig å slippe mensen. Men har ikke lyst å være "kunstig" lengre, hvis dere forstår hva jeg mener. Men både jeg og gubben er jo fruktbare ennå, så vi må jo passe på. Planlegger ikke flere barn for å si det sånn. Så kanskje teit å slutte med Cerazette og. Men vi har fått de barna vi vil ha, så det blir nok til at en av oss steriliserer seg snart. For nå har iallefall jeg gjort mitt med å proppe meg med piller. Men altså, blir det sannsynligvis noen piller til da, for å utsette mensen denne gangen. =)
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 Kan skrive under på at primolut n funker. Du må få resept hos legen, lurt å gjøre det litt i forkant for man skal vel begynne på tabelettene noen dager i forveien hvis jeg ikke husker feil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå