AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Jeg kan velge mellom: 1. vårruller, grønnsaker, ris og soyasaus. 2. Kyllingfilet, pomfri og bernaise (gjerne forslag til hva jeg kan gjøre med kyllingfileten for å gjøre den mer "exlusiv" 3. Hjemmelaget pasta carbonara S.O.S
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #2 Skrevet 6. januar 2012 gått for kyllingfileten jeg Var noe jeg kunne blitt skikkelig mett av.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Har du bacon? Surr kyllingfileten inn i det, brun den litt i pannen, og stek den i stekeovnen til den er gjennomsteikt. Hvis du har poteter er det mye bedre å lage sine egne potetbåter også.
Gjest Survival Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Jeg hadde valgt førstnevnte. Men det er fordi at jeg har gått å hatt lyst på vårruller i fler uker nå. Det ironiske er at jeg har noen pakker i fryseren med hjemmelagde vårruller, jeg bare orker ikke ta dem opp. Ja + at jeg følger et strengt kosthold...
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 det enkleste her, er vel kanskje kylling og chips? spørs jo litt hva du vil ha, tror kanskje jeg hadde gått for pasta carbonara. godt og enkelt! men det er nå meg da.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Har du bacon? Surr kyllingfileten inn i det, brun den litt i pannen, og stek den i stekeovnen til den er gjennomsteikt. Hvis du har poteter er det mye bedre å lage sine egne potetbåter også. Jepp, selvsagt har jeg bacon (pasta carbonara som skrevet) Men jeg har aldri vært fan av bacon rundt kyllingen... Så foreløpig to på kylling og 1 på vårrull hmmmm.... Håper på flere svar -ts
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 det enkleste her, er vel kanskje kylling og chips? spørs jo litt hva du vil ha, tror kanskje jeg hadde gått for pasta carbonara. godt og enkelt! men det er nå meg da. Jeg har lyst på alle tre , derfor det er så vanskelig -ts
Gjest Grønnblomst Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 Jeg har lyst på alle tre , derfor det er så vanskelig -ts 3 lapper i en hatt (eller lignende) og trekke en lapp?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå