Gå til innhold

Fjerne spraymaling fra wc... :/


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Okei, gjorde tabben å spraymale et brunt (fysj) wc (toalett) for en god tid tilbake. Nok en god impuls-ide som selvsagt ikke var noe bra. Husker ikke hva slags spray, men er nok "vanlig" spraymaling kjøpt på europris. Den har ikke en blank overflate, men matt.

Uansett, skulle gjerne fått bort dette hvite som er sprayet på.. endel er flasset av/slitt vekk der hvor ringen ligger og der man sitter med ryggen mot, men det meste er fortsatt der. Har skrubbet og gnikket men det vil jo ta meg flere måneder med mindre jeg vil ødelegge armene mine for godt. Har prøvd og prøvd i flere omganger, men nå blir jeg snart gal..

Har dere noen tips som kan gjøre dette til en (helst) smertefri opplevelse? Alle tips settes pris på med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har gnikket en hel masse med aceton med liten effekt :/ (???)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I desperasjon fant jeg en løsning som tar bort det meste, har tydeligvis brukt feil verktøy.. nå igang med en skarp stor kniv. Fortsatt hardt arbeid men det går relativt unna. Lurer fortsatt på hvordan jeg skal gjøre det der kniven ikke kommer ordentlig til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde vært digg, men da kommer jo vel i tillegg utgifter til rørlegger? Eller er dette noe noen kan gjøre enkelt selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hadde vært digg, men da kommer jo vel i tillegg utgifter til rørlegger? Eller er dette noe noen kan gjøre enkelt selv?

Er man litt nevenyttig kan man lett fixe dette selv.

Pass bare på å få toalett som passer til avløpsrøret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tips! :) Ante jeg ikke. Har en bekjent som kanskje kan hjelpe til. Om jeg ikke orker å skrape mer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...