Gå til innhold

Abort !

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det nøyaktig to månder siden jeg gjennomgikk en medsinsk abort og har ganske store blødninger forsatt!

Forgie uke var jeg på sykehuset og fikk sjekka oppi dette, ble sendt hjem med ny runde "abort" piller som skal oppi skjeden.

Jeg har nå vært gjennom abort 2 ganger tideligere (tredje nå), lurer rettogslett på om jeg tør å ta en ny runde med tabletter og om det kan ødelegge for meg i fremtiden med tanke på å få barn!?

Noen som vet noe om det?

Trenger absolutt ingen moralprek eller pekefinger på dette med abort, for alt du vet så er jeg blitt voldtatt eller prevensjon som har svikta!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal fortsette å ringe, og når du får tak i noen som kan hjelpe så forlanger du ultralyd (for å se om det er noe der fortsatt) og eventuelt en utskrapning.

Hvis det ikke er noe der så blir du sittende akkurat der du er på sykehuset til de gjør noe for å finne ut av hva som er galt siden du blør fortsatt.

IKKE takk ja til en ny tablettkur, det er jo ganske tydelig at det ikke fungerer som det skal på deg her.

Skrevet

Herregud at de ikke heller tok en ultralyd av deg. Det er da ganske vanlig, forlange det du !

AnonymBruker
Skrevet

Ts her!

De tok ultralyd, det var noe rester igjen. Derfor fikk jeg en ny runde med tabletter som jeg skal sette inn selv, men nå er jeg redd for at det ska bli for mye for kroppen min og at jeg kanskje risikrer å ikke kunne få barn når den dagen kommer :(

jeg blør ganske mye nå, kanskje jeg bare ska vente og se om kroppen kvitter seg med siste rest selv?!

AnonymBruker
Skrevet

Det ødelegger ikke sjansene for å få barn senere, det er sterke hormoner som skal hjelpe til å støte ut livmorslimhinnen. Men det kan lage problemer med syklusene dine etterpå pga hormonmengden.

Om du ikke blir bedre fort så burde du ytre et ønske om utskraping istedenfor.

AnonymBruker
Skrevet

ts her igjen!

Advarer mot detaljer! for noen minutter siden kjente jeg kraftig smerte etterfulgt av blødning med mye klumper, men det er vel bare positivt?

om dette ikke gir seg innen en uke så kontakter jeg legen og amathea§

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er nok positivt. Men ikke vent en uke. Du har bare rester igjen, det burde ikke ta en uke med smerter og store blødninger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...