Gå til innhold

Vil dette være behagelig?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg og typen min har begynt å tilbringe veldig mye tid i senga. Han klarer å tilfredstille meg på alle mulige måter, men jeg føler ikke at jeg klarer å tilfredstille han. Han liker det veldig kinky, så jeg lurer på om det ville vært behagelig å feste ham fast med håndjern og gi ham bind for øynene mens jeg teaste ham og ga ham en blow-job?

Setter veldig stor pris på svar!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Been there, done that :) GO FOR IT!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri gitt en blow-job før.

Noen tips på hvordan?

Skrevet

Søk i forumet du. Eller faktisk bare bla i de to tre siste sidene i "seksualitet".

Gjest NozMonster
Skrevet

go for it ts! det er helt utrolig hvor mye visse følelsessanser forsterkes, når syns- sansen er fraværende!

Skrevet

Vet du at han synes det er greit å ikke kunne komme seg løs? Hvis ikke, er det kanskje lurt å teste det ut med silkeskjerf eller noe før du går løs på håndjern.

Skrevet

Vet du at han synes det er greit å ikke kunne komme seg løs? Hvis ikke, er det kanskje lurt å teste det ut med silkeskjerf eller noe før du går løs på håndjern.

Støtter denne, faktisk kan det være mye mer pirrende å være bundet av silkeskjerf enn av håndjern. Du kan feks si at "Prøver du å komme deg løs, så går jeg ut!". Men for at bind for øynene skal fungere må du selv være litt leken, du må utforske kroppen hans, finne sonene han reagerer på og liker. Være litt ertende og ta kontrollen, tenne på at du får leke med kroppen hans uten at han kan gjøre noe tilbake.

Gjest NozMonster
Skrevet

det er vel nesten en "selvfølge" at han liker, siden ts skriver at han er veldig kinky ;)

Skrevet

det er vel nesten en "selvfølge" at han liker, siden ts skriver at han er veldig kinky ;)

Jeg er veldig kinky og takler ikke håndjern. ;) Veldig kjedelig dersom man ender opp med et brukket håndledd.

Skrevet

Mannen min hadde hatet det.

Han (og jeg) liker det kinky, men det er han som skal være "on top", ikke jeg.

Jeg vil anbefale å gå forsiktig frem, for for noen vil dette være total turn-off. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...