AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Hei Jeg og typen min har begynt å tilbringe veldig mye tid i senga. Han klarer å tilfredstille meg på alle mulige måter, men jeg føler ikke at jeg klarer å tilfredstille han. Han liker det veldig kinky, så jeg lurer på om det ville vært behagelig å feste ham fast med håndjern og gi ham bind for øynene mens jeg teaste ham og ga ham en blow-job? Setter veldig stor pris på svar!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #3 Skrevet 6. januar 2012 Jeg har aldri gitt en blow-job før. Noen tips på hvordan?
AnitaB Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Søk i forumet du. Eller faktisk bare bla i de to tre siste sidene i "seksualitet".
Gjest NozMonster Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 go for it ts! det er helt utrolig hvor mye visse følelsessanser forsterkes, når syns- sansen er fraværende!
Cathrine88 Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Vet du at han synes det er greit å ikke kunne komme seg løs? Hvis ikke, er det kanskje lurt å teste det ut med silkeskjerf eller noe før du går løs på håndjern.
Gabbs Skrevet 6. januar 2012 #8 Skrevet 6. januar 2012 Vet du at han synes det er greit å ikke kunne komme seg løs? Hvis ikke, er det kanskje lurt å teste det ut med silkeskjerf eller noe før du går løs på håndjern. Støtter denne, faktisk kan det være mye mer pirrende å være bundet av silkeskjerf enn av håndjern. Du kan feks si at "Prøver du å komme deg løs, så går jeg ut!". Men for at bind for øynene skal fungere må du selv være litt leken, du må utforske kroppen hans, finne sonene han reagerer på og liker. Være litt ertende og ta kontrollen, tenne på at du får leke med kroppen hans uten at han kan gjøre noe tilbake.
Gjest NozMonster Skrevet 6. januar 2012 #9 Skrevet 6. januar 2012 Vet du at han synes det er greit å ikke kunne komme seg løs? Hvis ikke, er det kanskje lurt å teste det ut med silkeskjerf eller noe før du går løs på håndjern. det er vel nesten en "selvfølge" at han liker, siden ts skriver at han er veldig kinky
Cathrine88 Skrevet 6. januar 2012 #10 Skrevet 6. januar 2012 det er vel nesten en "selvfølge" at han liker, siden ts skriver at han er veldig kinky Jeg er veldig kinky og takler ikke håndjern. Veldig kjedelig dersom man ender opp med et brukket håndledd.
kisskissbangbang Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Mannen min hadde hatet det. Han (og jeg) liker det kinky, men det er han som skal være "on top", ikke jeg. Jeg vil anbefale å gå forsiktig frem, for for noen vil dette være total turn-off.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå