Gå til innhold

Hovedgrunnen til å skrive som AB

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hovedgrunnen til at jeg velger å skrive som annonym bruker er at jeg kan gi meg selv en pluss, og dermed får 1 ekstra pluss i postene mine. Er jeg alene om dette eller?

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest snoopy_93
Skrevet

Ja. Tror ikke du får plussen på ditt rykte..

AnonymBruker
Skrevet

Hæ, går det an? :P

Jeg svarer ofte som anonym fordi jeg har venner som vet at jeg er på kvinneguiden som som før har lusket i mine poster. Jeg har fått min identitet misbrukt også, så jeg liker ikke tanken på å legge igjen evige spor av meg på nett.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja. Tror ikke du får plussen på ditt rykte..

Jeg blåser i ryktet mitt. Vil bare at postene jeg skriver skal ha mange plusser...

• Liker 6
Skrevet

Får du mindre plusser om du skriver under brukernavnet ditt da??

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De plussene man får som AB havner ikke på ryktet til profilen. Det er AB som får seg et skyhøyt rykte. :)

Jeg er ofte AB fordi jeg liker 100% anonymitet og fordi jeg ikke gidder å forsvare mine synspunkter på sak A i tråd B, C, D, E osv.

• Liker 4
Skrevet

Jeg vet hvorfor mange skriver som AB. Fordi de ikke tør skrive det de mener ellers. De er som mus som gjemmer seg bak anonymitet når de angriper andre brukere. :popcorn:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

I en diskusjon skulle det være irrelevant (i de fleste tilfeller) om brukeren er anonym eller ikke. Argumentene i seg selv skulle bety alt. Fordelen med å være anonym er at du slipper fordommer grunnet godt/dårlig rykte.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet hvorfor mange skriver som AB. Fordi de ikke tør skrive det de mener ellers. De er som mus som gjemmer seg bak anonymitet når de angriper andre brukere. :popcorn:

Kan jeg få navn og adresse? For du angriper meg vel ikke anonymt, gjør du vel? :popcorn:

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Du er vel den første i denne tråden som angriper andre brukere, så... :popcorn:

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Ja, da får man en pluss mindre :fnise:

Selv gjør jeg ikke det da det blir juks for min del. Er kanskje litt sykelig opptatt av pluss, men jeg vil at det skal være riktig.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får ikke plussen fra meg selv...

• Liker 3
Skrevet

Jeg får ikke plussen fra meg selv...

Men grunnen til at du kan gi deg selv pluss som AB er jo fordi den ikke går til deg som har skrevet innlegget, men profilen til AnonymBruker :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Faen heller, hvis det er så viktig så får dere få en pluss alle sammen. Gir en per post i hele tråden... Jævla plusshorer

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, da får man en pluss mindre :fnise:

Selv gjør jeg ikke det da det blir juks for min del. Er kanskje litt sykelig opptatt av pluss, men jeg vil at det skal være riktig.

Det kan jo hende man faktisk får mindre plusser, da det finnes folk her inne som hater AB brukere, og bevisst ikke gir dem plusser bare pga de bruker AB funksjonen

• Liker 3
Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg er ofte AB fordi jeg liker 100% anonymitet og fordi jeg ikke gidder å forsvare mine synspunkter på sak A i tråd B, C, D, E osv.

Jeg også. Det er virkelig ikke trivelig å bli forfulgt rundt på forumet og få kommentarer som "Hvordan kan du forsvare kongehuset, når du stemmer sosialistisk?".

Har enda til gode å trykke på anonymknappen for å være frekk mot andre brukere. Skjønner ikke hvorfor noen gidder å bruke tiden sin på det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hovedgrunnen til at jeg skriver som AB av og til,faktisk oftere og oftere, er at noen har fått "meg som bruker" i vrangstrupen og dermed går til angrep på meg for det jeg mener. :) Når jeg skriver som AB opplever jeg ikke lenger dette. Rart,siden jeg fortsatt skriver meningene mine på samme måte.

Jeg er drittlei av å bli konfrontert med mine legitime meninger i andre tråder av folk som har bestemt seg for at de ikke liker meg. Plusser i forbindelse med rykte er uten interesse. Jeg som bruker har en del, men det betyr egentlig ingenting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er drittlei av å bli konfrontert med mine legitime meninger i andre tråder av folk som har bestemt seg for at de ikke liker meg. Plusser i forbindelse med rykte er uten interesse. Jeg som bruker har en del, men det betyr egentlig ingenting.

Har aldri lagt merke til om folk har noe "rykte" eller ikke, jeg. Legger kun merke til om enkeltinnlegg har fått mange pluss. Det er forøvrig mye enklere å kjenne igjen folk her inne enn mange tror. Så at tre venninner likte kvinneguiden på Facebook, fant ut hvem 2 av 3 var i løpet av kort tid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ufattelig trist når medlemmer bruker anonymknappen for å direkte plage noen andre, eller for å spre sur galle.

Det finnes også registrerte medlemmer som gjør dette, og det kommer av dårlig selvtillit og det å ha en jævlig dag, og et behov for å ta det utover andre. Det er feigt og dårlig gjort. Kommentarer som fra medlem Drizzt lenger oppe er samme ulla.

Vi hyggelige ab'er er annerledes.Det er ikke ALLE ab'er som er ute etter å lage dårlig stemning eller ødelegge for andre. :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du er sikkert ikke alene.

Jeg har to grunner til å skrive som AB. 1) Jeg som person kan ikke gjenkjennes, og 2) dere kan ikke koble min innlegg opp mot hverandre og bruke det mot meg..

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...