Gå til innhold

Inngrodde hårsekker etter intimbarbering

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er fryktelig plaget med inngrodde hårsekker og nupper etter barbering/voksing/epilering. Jeg eksfolierer, men er usikker på om jeg gjør det riktig - eksfolierer man før eller etter barbering, og gjør man det flere dager før/etter også?

Er det noen produkter som anbefales av dere? Har lest rundt på forumet, og det ser ut som jeg kanskje bør prøve håndsprit..? Har tidligere prøvd en gel fra RFSU og post-epileringskrem fra hudpleieren men det har ikke effekt.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hadde samme problem som deg før. Fikk masse stygge arr etter alt det inngrodde håret. Var ingenting som hjalp, så jeg bare fortsatte å bruke sånn "sprit" som man får kjøpt på kondomeriet, og nå har det endelig blitt bedre. Får sjeldent inngrodde hår. Men jeg kan dessverre ikke gi deg noe bedre tips enn å bruke sånn "sprit". For ingenting hjalp på meg heller før :P

Skrevet

Jeg fikk kjøpt en spray hos hudpleier som fungerer som skrubb, og fikk beskjed å bruke det hver dag. Fungerer fint, bare jeg hadde husket det!

Skrevet

Gode tips over her, kan legge til mitt eget som funker fjell hver gang jeg får inngrodde hår; napp håret som blir inngrodd med pinsett før du barberer, etter hver gang du napper minker problemet og etter et par måneder er det slutt på inngrodde hår. :)

Gjest Eurodice
Skrevet

Tenk hvor mange plager og irritasjoner nedentil dere kunne unngå hvis dere kunne la håret vokse og la være å barbere alt, bare trimme det.

Skrevet

Tenk hvor mange plager og irritasjoner nedentil dere kunne unngå hvis dere kunne la håret vokse og la være å barbere alt, bare trimme det.

Jeg trimmer også, men på sommeren er det fint å slippe og tenke på slikt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...