Gå til innhold

Vorte, DETALJER!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pinlig! :flau:

Jeg har hatt en vorte(!!) like utenfor endetarmsåpningen ganske lenge. IKKE kjønnsvorte, har fått sjekket dette tidligere da gynokologen fjernet en annen vorte der nede.

Forrige dagen(onsdag kveld), klarte jeg å rive litt i den etter at jeg hadde gjort mitt fornødne og den begynte å blø. Jeg fikk litt panikk, så jeg vasket meg og dro vorten av etterpå(hadde et lite speil selvfølgelig)!! JEg klemte papir på og blødningen ga seg. Deretter vasket jeg det igjen med vann, smurte antibac rundt såret i frykt for smitte, og satte på et plaster. Iom at den er plassert nok så vanskelig, er jeg redd for både smitte og infeksjon. Etter et døgn tok jeg av plasteret, og jeg er litt redd for at det var for tidlig? Såret har vært mer eller mindre under plaster i hele dag.

Åhhh, jeg som halvveis hadde time hos gynokologen for å fjerne nettopp denne vorten senere denne måneden... :kjefte:

Forslag til hva jeg burde gjøre? Såret ser rent ut og ikke noe væske etc til nå, risikerer jeg fremdeles en infeksjon? :cry3:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke en hemoride da?

Skrevet

Så lenge vorten ikke blør er det ikke noe stor fare for smitte til flere områder, og infeksjon tror jeg heller ikke du trenger å bekymre deg om. Vask med saltvann eller sterile våtservietter om du har litt bakteriepanikk, men unngå selve anus, da slimhinnene der kan reagere på det.

Se det på den lyse siden, nå er ihvertfall vorten borte enn så lenge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...