Gå til innhold

P-ring.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har lest noen steder at p-ringen ikke skal være i kontakt med varmt vann, stemmer dette? Blir igrunn litt engstelig, fordi jeg selv har skylt min p-ring i varmt vann når jeg har dusjet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at det er varmen som gjør at hormonene i p-ringen kommer ut i vaginaen. Jeg fikk i hvertfall beskjed om å skylle den i kaldt vann.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk ikke beskjed om noe som helst, men dumt av meg å ikke lese igjennom den bruksanvisningen ordentlig.. :S

Takk for svar ihvertfall,

hilsen TS

Gjest alille
Skrevet

Den skal skylles i lunkent vann. Varmt vann vil gjøre at hormonene "brukes opp" fortere, men det skjer nok ikke i en rasende fart, så det har nok gått bra, men skyll den i lunkent eller kaldt vann fra nå av. :)

AnonymBruker
Skrevet

Tenk på det som en isklump. Kaldt vann får den til å brukes opp sakte, varmt vann raskt.

AnonymBruker
Skrevet

TS her, Ja dette som blir skrevet gir jo mening.

Jeg har i grunn skylt ringen i varmt vann etter hver samleie siste mnd, samt mange gang når jeg har dusjet. Denne uka har jeg begynt å kjenne igjen de typiske graviditet symptomene mine, og trodde jeg kunne slå fra meg mulig graviditet i grunn. Men nå når jeg plutselig begynner å lese mer på disse p-ring greiene, så må jeg innrømme jeg blir engstelig når jeg finner ut at jeg kanskje har brukt den litt feil.

Får satse på det går bra denne gangen. Mange takk for svar folkens!

AnonymBruker
Skrevet

TS her, Ja dette som blir skrevet gir jo mening.

Jeg har i grunn skylt ringen i varmt vann etter hver samleie siste mnd, samt mange gang når jeg har dusjet. Denne uka har jeg begynt å kjenne igjen de typiske graviditet symptomene mine, og trodde jeg kunne slå fra meg mulig graviditet i grunn. Men nå når jeg plutselig begynner å lese mer på disse p-ring greiene, så må jeg innrømme jeg blir engstelig når jeg finner ut at jeg kanskje har brukt den litt feil.

Får satse på det går bra denne gangen. Mange takk for svar folkens!

Skaff en legetime og sjekk! =) Å gå rundt å lure gjør fort rare ting med hodet ditt!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...