Gå til innhold

seksualpartnere og fingring

Fremhevede innlegg

Skrevet

har fått intrykk av at jenter ikke regner en de har blitt fingret av som seksualpartner..stemmer det? Isåfall hvor mange gutter har dere bare blitt fingret av og hvor mange har dere hatt sex med?

Videoannonse
Annonse
Gjest just words
Skrevet

Jeg vil si at det er sex. Men for meg er sex mye mer enn penetrering. Om jeg gir typen en avsugning, så har vi hatt sex. Men hvor mange ganger jeg har blitt fingret, jeg går ikke rundt å teller, men jeg har blitt fingret av mine sexpartnere.

Skrevet

Ikke helt sikker på hva du mener. ønsker du å vite hvor mange som har fingret meg (f.eks.), men som jeg ikke har gjort noe videre med?? Er det sånn å forstå...?

Eller er det hva jeg (oss alle) synes ang å klassifisere fingring som sex?

Litt merkelig innlegg igjen synes jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si at det er sex. Men for meg er sex mye mer enn penetrering. Om jeg gir typen en avsugning, så har vi hatt sex. Men hvor mange ganger jeg har blitt fingret, jeg går ikke rundt å teller, men jeg har blitt fingret av mine sexpartnere.

Selvfølgelig har du blitt fingret av dine sexpartnere når du regner fingring som sex :fnise:

• Liker 1
Gjest just words
Skrevet

Selvfølgelig har du blitt fingret av dine sexpartnere når du regner fingring som sex :fnise:

Her på Kg er det ingenting som er en selvfølge

Skrevet

har dere blitt fingret av mange uten at dere regner det som sex..isåfall hvor mange?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg regner ikke fingring som sex. En sexuelhandling ja, men ikke sex.

Som ung ble jeg fingret av kjærester som jeg ikke har hatt sex med, jeg regner ikke med dem når jeg sier antall jeg har hatt sex med.

Akkurat som jeg ikke teller med de jeg har sugd og ikke hatt penetrering med.

Når jeg tenker hvem jeg har hatt sex med så tenker jeg penetrering.

Enig i at sex er mer enn penetrering, men for å få "statusen - sex med" så mener jeg at man da også skal ha hatt penetrering.

• Liker 2
Skrevet

hvor mange "semi-sex" partnere (fingring,blowjob) har du hatt iforhold til sexpartnere da?

Skrevet

Telles tørrhumping?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvor mange "semi-sex" partnere (fingring,blowjob) har du hatt iforhold til sexpartnere da?

Har blitt fingret av 1 i mine yngre dager som det ikke ble noe mere alvorlig ut av. Og har sugd to som det ikke ble noe mere av.

Skrevet

Telles tørrhumping?

hva er det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har rotet med 4 stykker, hatt sex med 1. :) Regner aldri med de 4 første.

AnonymBruker
Skrevet

Dere som ikke regner fingring for sex: viss typen hadde fingret en annen dame, kunne han kommet unna med det og sagt,” men kjære vi hadde jo ikke sex”?

For meg er fingring definitift sex.

Synes nesten litt synd i lesbene jeg da, stakkars folk, tenk å aldri ha sex

Skrevet

hvis det regnes som sex, har jeg hatt sex på Aker Brygge :hakeslepp:

AnonymBruker
Skrevet

hvis det regnes som sex, har jeg hatt sex på Aker Brygge :hakeslepp:

Og hvor mange tror du ikke har penetrert på Aker Brygge, du er vel ikke så naiv at du tror folk ikke har offentlig sex, overalt?

Skrevet

Haha, underholdende å se hvor forskjellig syn en har på dette :popcorn:

Jeg regner egentlig ikke fingring/runking/blow jobs som sex, men roting heller. Jeg har med andre ord rotet med noen jeg ikke har hatt sex med.

Når jeg suger og runker kjæresten min, anser ingen av oss det som sex med mindre han penetrerer meg før/etterpå.

• Liker 1
Skrevet (endret)

For meg er det sex så lenge kjønnsorganer er involverte.

Legger til: Men AB lengre oppe sa det bedre: "Jeg regner ikke fingring som sex. En sexuelhandling ja, men ikke sex." -Helt enig!

Men jeg regner fortsatt seksuelle handlinger inn i sexpartnerlisten min.

Endret av spinnwild
AnonymBruker
Skrevet

Dere som ikke regner fingring for sex: viss typen hadde fingret en annen dame, kunne han kommet unna med det og sagt,” men kjære vi hadde jo ikke sex”?

For meg er fingring definitift sex.

Synes nesten litt synd i lesbene jeg da, stakkars folk, tenk å aldri ha sex

Utroskap kan jo være så mangt. Og fingring er i mine øyne en sexuel handling, men jeg ser det ikke som sex nei.

Om jeg suger mannen min og han fingrer meg så ser jeg ikke det om om vi har hatt sex.

Gjest Katten.
Skrevet

¤%&#¤%%"//%&)(%¤%&

Det er så forbanna mange 'hvor mange har du hatt sex med'-tråder her på forumet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...