AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #1 Skrevet 6. januar 2012 Hvordan kommer man seg enklest og billigst fra Bodø til Værøy tur/retur? (Ikke helikopter, det er jo kjempedyrt) På fergeruten jeg har sett tar det flere timer èn vei, og med ferge tilbake til Bodø uansett hvilken dag er der kl 03.00. Det er jo en veldig dårlig tid å komme dit på.... Det må da være flere avganger..? Er det flere avganger mellom Røst og Værøy f.eks? Hvis man velger å ta fly til Røst (eller en av de andre øyene)
MrJohn Skrevet 8. januar 2012 #2 Skrevet 8. januar 2012 På vinters tid hadde jeg ikke nølt et sekund med å ta helikopter. (ca 1600 t/r) Om jeg så måtte knust sparebøsser og tryglet familie. Det er STOR forskjell på 25minutter i helikopter, mot 5 timer ombord på en ferge. (Ofte i dårlig vær) Torghatten har dårlig web-løsning for rute-planlegging. Det beste er å ta en tlf til Torghatten: 908 20 700
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #3 Skrevet 8. januar 2012 På vinterstid er der ikke mange muligheter for å komme seg mellom Bodø og Værøy-Røst. Hvis du absolutt må reise til Røst med fly (og ikke helikopter direkte), så kan du tre dager i uka ta ferga på kvelden til Værøya fra Røst. Men du kommer deg ikke tilbake til Røst med båt, da må du enten ta helikopteret til Bodø, eller ferga. Litt flere fergeavganger på sommeren. :gjeiper:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå