AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #21 Skrevet 6. januar 2012 Eventuelt er det eneste måten å være sikker på at de fleste blokkerer statusoppdateringer fra deg på. Verden er full av grusomhet. Det går ikke an å bare sitte å se på grusomme ting, det blir man bare deprimert av, og ikke full av pågangsmot. De får gjøre hva de vil. Hvis man ikke liker grusomheter får man slutte å sitte på nettet og slutte å se på nyheter
Gjest Elfrida Skrevet 6. januar 2012 #22 Skrevet 6. januar 2012 De får gjøre hva de vil. Hvis man ikke liker grusomheter får man slutte å sitte på nettet og slutte å se på nyheter Mener du at du liker grusomheter? Jeg følger med på nyhetene, men jeg må sette en grense for hvor mye grusomhet jeg orker å ta inn.
Inx Skrevet 6. januar 2012 #23 Skrevet 6. januar 2012 Hvis de ikke bryr seg om slike bilder, da sier det litt hvor empatiløse mennesker de er. Hmm, såå viss jeg poster noen linker til deg hvor det reelle henrettelser som er videofilmet (meksikanske narkokartellene har en ekkel tendens til å filme volden sin blant annet) og du mener at dette går på din psyke løs. Så er det du som er den empatiløse, følelseskalde jævelen når du blokkerer, fjerner meg som venn ? 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #24 Skrevet 6. januar 2012 Kommer aldri til å slutteå poste slike linker. Det er eneste måten jeg får dere til å våkne opp fra deres rosa skyer. Naivt. Det blir bare blokkert av meg med en gang.
Hybelkanin Skrevet 6. januar 2012 #25 Skrevet 6. januar 2012 Tsk, jeg er et dyremenneske selv, og støtter opp en hel masse som frivilling for trengende dyr. Det betyr ikke at jeg ønsker å se en hund med halvt hode til morgenkaffen min. Om ikke annet så distanserer det folk fra saken, tror jeg, da de føler en umiddelbar avsmak mot bildet.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #26 Skrevet 6. januar 2012 Kommer aldri til å slutteå poste slike linker. Det er eneste måten jeg får dere til å våkne opp fra deres rosa skyer. jeg er faen ikke på en rosa sky!!!! jeg hater dyreplageri og støtter dyrebeskyttelsen med penger. men det er da ikke nødvedig å trykke disse bildene opp i trynet på meg. det hjelper ingen og jeg skriver hvertfall ikke under på noe når folk gjør det. ts 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå