Gå til innhold

svar behøves ikveld....


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei!

jeg har et problem og trenger et raskt svar! jeg går på p piller og har nå utsatt mensen for første gang! har gått tpo uker over nå! men jeg kom til å tenke på jeg har hatt ubeskyttet sex hvor gutten kom, men han trakk seg ut! dette har gått bra flere ganger før! men da jeg leste i den lille p pilleboka sto det at mellomblødninger kan forekomme under utsettelsen, noe jeg absolutt ikke har hatt! kan jeg da være gravid elelr er det en normalt at ikke alle får det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan trøste deg med at det er helt normalt å ikke få mellomblødninger når du utsetter mensen med p-piller. Jeg har selv utsatt mensen på denne måten flere ganger, og har aldri hatt mellomblødninger. icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

takk det var deilig å lese!

men kan jeg utsette mensen helt til neste periode eller er dette skadelig? bekymringene om at jeg kan være gravid er nesten mer sakdelig men.. jeg kan fortsatt ha sex da disse pillene også gir beskyttelse? takk!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv utsetter jeg alltid mensen til neste periode, fordi det da blir lettere å følge med på når jeg skal begynne på neste brett. Det er helt ufarlig. Dessuten er det jo deilig med mange dager uten mensen, da! icon_smile.gif

P-pillene beskytter mot graviditet - også når du bruker dem til å utsette mensen. Så det er bare å kose seg! icon_wink.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...