Gå til innhold

Ingen grenser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig med dere andre her.. en fantastisk serie !!

Hvilken viljestyrke disse menneskene har !!! Jeg ble ganske satt ut idag når alle klarte å nå toppen av Snøhetta. Hvilken innsats !!

Håper at disse deltagerne kan være til inspirasjon til mange andre i lignende situasjon, og også oss som er helt friske.

Dette programmet beviser i høyeste grad hva et menneske kan klare å gjennomføre, og spesielt i grupper med samarbeid.

Deltagerne var fantastiske, enestående og med hver sin egen historie. Godt hjulpet av ledsager Monsen og hans fandenivoldske innstilling så nådde de altså målet.

Jeg har bare stor beundring for deltagerne her, og hva de har vist oss i disse programmene, og skal ærlig innrømme jeg hadde klump i halsen når de var på toppen der.

*tar av meg hatten i beundring* :takke:

Fantastisk !!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kevlarsjäl

Jeg var veldig skeptisk til dette programmet da før jeg så første sesong.. Det er nemlig ikke okei å lage underholdning av mennesker med handicap i mine øyne. Jeg trodde det skulle bli litt sånn "tangerudbakken på tur", men i stedet viste det seg å være et utorlig inspirerende, givende og rørende prosjekt!

Her ser man mennesker som av samfunnet har fått handicapstempelet, men som viser hvor selvstendig man er selv med et handicap! De viser virkelig at man mestrer alt, hvis man er i rett situasjon, med rett innstilling.

Og deltagerne i år var jo fantastiske. Jeg får helt vondt av å se Kari, som er fanget i sin egen kropp, og sliter med å gjøre helt dagligdase ting fordi kroppen vil i motsatt retning - og enda verre når hu nforteller om mobbing og om hvor vanskelig det er å få venner, fordi alle andre er i etableringsfasen med barn.. HERREGUD tårene mine bare rant og rant!

Og da Einar (nordlendingen) og han døvblinde ble skikkelig gode kompiser og lå og holdt rundt hverandre i lyngen i en episode, herregud, da ble jeg så sjarmert! Nei, makan til knallserie!

Bra initiativ fra NRK!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som fikk med seg innlegget som ble skrevet i en av de store avisene som var kritisk til Ingen grenser? Det må ha vært DB/AP/VG, men jeg finner det ikke igjen. Jeg skal bruke det til noe, men har søkt som bare det og husker ikke navnet eller hvor! Det var et par dager siden, og var på forsiden til nettavisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badedrakt

Jeg ble så rørt da jeg så siste episode! Fikk tårer i øynene da de nådde toppen alle sammen. Det er virkelig beundringsverdig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke den du leter etter, AB 18:23, men Morgenbladet hadde i hvert fall en kritisk kommentar. Du finner den her

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje ikke den du leter etter, AB 18:23, men Morgenbladet hadde i hvert fall en kritisk kommentar. Du finner den her

Jeg liker serien, men er enig i det som står i Morgenbladet. Det de klarte var en fantastisk bragd, men det er viktig å ikke glorifisere heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke den du leter etter, AB 18:23, men Morgenbladet hadde i hvert fall en kritisk kommentar. Du finner den her

TAKK! Ja. Var sikker på jeg ikke hadde lest Morgenbladet på nett ennå, men joda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest uAnonymBruker

Jeg liker serien, men er enig i det som står i Morgenbladet. Det de klarte var en fantastisk bragd, men det er viktig å ikke glorifisere heller.

Enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...