AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Har du sett første episode i denne sesongen, av "Ingen grenser", med Lars Monsen i spissen? Hva synes du? Har du tenkt å følge med?
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Har du sett første episode i denne sesongen, av "Ingen grenser", med Lars Monsen i spissen? Hva synes du? Har du tenkt å følge med? Jeg har ikke sett første episode. Men vil se den om det er mulig, skal se neste episode hvis jeg finner ut når den går. Så på hvilke dager går denne serien? Og kommer første episode i reprise?
Gjest just words Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Ja har sitt den 1 episode, kommer til å følge med. Deltagerne har mer guts og pågangsmot enn noen jeg kjenner, i tilleg til en god porsjon sjarm til noen av deltakerene... I LIKE!!! Den går på nrk på søndager 20.15 og reprise på nrk 2 på mandager 23.30
Annie Skrevet 6. januar 2012 #4 Skrevet 6. januar 2012 Finnes på nrk.no på nettTV også. Fantastiske folk!!
Gjest SemperFi Skrevet 6. januar 2012 #5 Skrevet 6. januar 2012 Fantastisk serie, føler med jeg også! Digger Lars Monsen. Vi skulle hatt flere som han!
challenger Skrevet 6. januar 2012 #6 Skrevet 6. januar 2012 Fy søren for en positiv gjeng! Hadde jeg vært i enkelte av deltagernes situasjon, hadde jeg nok vært mer suicidal enn positiv for å si det sånn. Opplevd kreft TRE ganger liksom. Eller være født uten ben, og kun en arm. Må si jeg er veldig imponert:) Men har ikke sansen for Monsen jeg da, så det "ødelegger" litt av gleden ved programmet..
Chord Skrevet 6. januar 2012 #7 Skrevet 6. januar 2012 Jeg måtte le litt da den døve kvinnen spurte han om han kunne snakke mer tydelig. "Om jeg er jeger?" Han fortsette å prate, akkurat like utydelig som før Men jeg er enig, det er utrolig mye positivitet og ståpåvilje i den gjengen der. Viser at vi mennesker er så utrolig mye sterkere enn vi tror, og at man må finne måter å få ting til å fungere med det man har. Det setter ting i perspektiv, selv om alle har sin egen motgang her i livet. Føler meg ivertfall ganske heldig som har fungerende armer og bein, og en kropp uten sykdommer!
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2012 #8 Skrevet 8. januar 2012 Birgit må være det mest fantastiske mennesket i dette landet!
Gjest badeand1 Skrevet 16. januar 2012 #11 Skrevet 16. januar 2012 Hvor er hun som hadde den andre vogna?
Gjest just words Skrevet 17. januar 2012 #12 Skrevet 17. januar 2012 Hvor er hun som hadde den andre vogna? Hmm, mener du hun som ikke har underkropp (Liv Tone) eller hun som er lam i beina (Birgit)? De har hver sin vogn, men begge er med enda.
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2012 #14 Skrevet 17. januar 2012 Kari, er det det hun med CP heter? Hun virker jo helt herlig da! Så positiv og blid, selv med et handicap som hemmer henne i absolutt alt hun gjør. 6
hjertesukka Skrevet 17. januar 2012 #15 Skrevet 17. januar 2012 Jeg sitter stort sett med klump i halsen når jeg ser dette, blir helt rørt. Men sist måtte jeg nesten le da Kari skulle tenne bålet og Lars Monsen satt ved siden av og kom med godmodige kommentarer. Hun greidde det, søte Kari! 1
Sulosi Skrevet 17. januar 2012 #16 Skrevet 17. januar 2012 Kari, er det det hun med CP heter? Hun virker jo helt herlig da! Så positiv og blid, selv med et handicap som hemmer henne i absolutt alt hun gjør. Fikk så vondt at tårene trillet når hun fortalte om ensomheten. Hadde jeg bodd i området skulle jeg invitert på kaffe. 5
Gjest just words Skrevet 5. februar 2012 #17 Skrevet 5. februar 2012 Så var det slutt, og alle kom seg til toppen. Så siste episode med kjæresten i god sofaen og ikke et øye var tørt til slutt på oss. Lars Monsen har jeg alltid likt, men inntrykket har bare blitt bedre gjennom ingen grenser. Birgit, den sta gla jenta som tok seg til toppen rullende over steiner og humper Kari som viser en enorm vilje styrke og kjemper seg trinn for trinn over steinrøysa. Kenneth, den sympatiske flotte mannen som hjelper og støtter der det er bruk for han. Liv Tone som bare er rå, rett og slett rå over hele linja. Ingvill jenta som er så nett og tynn, men allikevel bærer hele verden på ryggen, vertfall ryggsekkene til alle som trenger det, samtidig som hun bryter sine egen barierer og kaster arm protesen. Det å være blind og krappe seg opp over steinrøysa uten angst for å feile… Jeg blir helt satt ut, rørt, matt og stolt. Når deltakerne sto på toppen så tenkte jeg at dette er ekte forbilder. Fantastisk natur, gode mennesker som støtter og backer hverandre, og et innblikk i en hvirkelighet som er så ulik min. Nei all ros til Ingen grenser konseptet... for Kari Sangro Olestad (30), Kjersti Lium (46), Fredrik Alden Thorsen (31), Einar Angelsen (28), Anne Marie Hagerup (65), Birgit Lovise Røkkum Skarstein (22), Ingvill Bruland Vadla (22), Bjarte Bø-Sande (40), Liv Tone Lind (38), Marianne Rasmussen Kolvik (27) og Kenneth Birkenes (31)…. 6
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #18 Skrevet 5. februar 2012 Fikk så vondt at tårene trillet når hun fortalte om ensomheten. Hadde jeg bodd i området skulle jeg invitert på kaffe. Det er sikkert noen som føler seg ensomme der du bor også...
Sulosi Skrevet 5. februar 2012 #19 Skrevet 5. februar 2012 Det er sikkert noen som føler seg ensomme der du bor også... Det er det garantert men jeg vet ikke hvem 2
Annie Skrevet 5. februar 2012 #20 Skrevet 5. februar 2012 ..all ros til Ingen grenser konseptet... for Kari Sangro Olestad (30), Kjersti Lium (46), Fredrik Alden Thorsen (31), Einar Angelsen (28), Anne Marie Hagerup (65), Birgit Lovise Røkkum Skarstein (22), Ingvill Bruland Vadla (22), Bjarte Bø-Sande (40), Liv Tone Lind (38), Marianne Rasmussen Kolvik (27) og Kenneth Birkenes (31)…. Fantastisk serie!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå