AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Typen min kommer på besøk i morgen, det er kjempelenge siden jeg har sett han! Og SELVSAGT får jeg mensen i dag!! Går ikke på prevensjon pt fordi han ikke kan få barn. Har såå lyst å være med han i morgen, så jeg satte inn en p-ring som jeg hadde liggende. VIl dette stoppe mensen? Håper det.... (og nei sex med mensen er ikke aktuelt).
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Typen min kommer på besøk i morgen, det er kjempelenge siden jeg har sett han! Og SELVSAGT får jeg mensen i dag!! Går ikke på prevensjon pt fordi han ikke kan få barn. Har såå lyst å være med han i morgen, så jeg satte inn en p-ring som jeg hadde liggende. VIl dette stoppe mensen? Håper det.... (og nei sex med mensen er ikke aktuelt). Hei Nei den stopper ikke mensen nei. Trur det er dumt å sette den inn fordi du vil at mensen skal utebli. Den skal egentlig settes inn samme dag som man får mensen. Jeg måtte slutte på den da jeg fikk for mye blødninger. Hadde jeg vært deg så hadde jeg tatt en tur til legen. Jeg fikk tabletter engang jeg skulle på weekend tur, som gjorde at mensen uteble. Lykke til
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå