Gå til innhold

Hvor i h***** er alle i dag?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det denne uka det er jul og alle har dratt på juleferie? Det står nå 2012 på kalanderen i såfall så kan ikke være det. Det er ikke det at verden går under i morgen og alle sitter nå på flyet til en annen planet og jeg har ikke hørt om det?

For jeg kan ikke skjønne hvor i he*** alle folkene på KG er i dag. Det er bare 90 brukere pålogget (inkludert gjestene). Det jo ganske lite. Er jo vanligvees mer selv på natta. Selv samlivforumet har få brukere og der er det ofte nærmere 100 og leser.

Har er så spesielt i dag?

Ikke meningen å høres ut som en komplett taper da, men det er kjedelig her i dag :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest alille
Skrevet

KG har vært nede i mange timer i dag, så folk har vel gitt opp KG for dagen. ;) De skiftet visst server eller noe.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Forumet har jo vært oppe igjen siden i 14-tiden? Sjekket medlemslista jeg også nå, og de var merkverdig få folk her ja! Kanskje det har skjedd en eller annen feil så ikke alle kommer inn i forumet?

Skrevet

Kanskje folk ikke orker at det tar 5 minutter å komme inn på en tråd. Går hvertfall jævla tregt her hos meg, mens alle andre nettsider går kjapt som f.

AnonymBruker
Skrevet

Går like fort som vanlig hos meg. Jeg synes fremdeles dette var veldig merkelig, nå er det bare litt over 40 innloggede her, og bare 20 gjester.

Gjest alille
Skrevet

Forumet har jo vært oppe igjen siden i 14-tiden? Sjekket medlemslista jeg også nå, og de var merkverdig få folk her ja! Kanskje det har skjedd en eller annen feil så ikke alle kommer inn i forumet?

Javel? Jeg har prøvd jevnlig fra klokka 10 til 17 i dag og fikk samme beskjed hele veien : Kvinneguiden Forum er nede pga. bytte av server (eller noe i den duren). Mulig noen få kom seg inn klokka 14?

Det er supersirup her også.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Javel? Jeg har prøvd jevnlig fra klokka 10 til 17 i dag og fikk samme beskjed hele veien : Kvinneguiden Forum er nede pga. bytte av server (eller noe i den duren). Mulig noen få kom seg inn klokka 14?

Det er supersirup her også.

Rart. Kom meg meg ikke inn før i dag på grunn av serverbytte, men har vært her så og si hele tiden fra rundt 14 med untak av en film og en middagspause. Oppdaget for litt over en time side at det gikk sakte, men ikke noe mert enn rundt 3-5 sekunder på å laste siden.

Hvorfor har ikke alle samme problem?

AnonymBruker
Skrevet

Rart. Kom meg meg ikke inn før i dag på grunn av serverbytte, men har vært her så og si hele tiden fra rundt 14 med untak av en film og en middagspause. Oppdaget for litt over en time side at det gikk sakte, men ikke noe mert enn rundt 3-5 sekunder på å laste siden.

Hvorfor har ikke alle samme problem?

Samme her. Veldig rart at noen ikke kom inn før 17 ja? Kanskje resten av folket fremdeles sitter og ikke kommer inn?

AnonymBruker
Skrevet

Har vært her siden sekstida og har ikke merket noe treghet i det hele tatt.

weird

Men aldri sett så få påloggede her, så noe rart må vel være på ferde..

Skrevet

Tror ikke antallet stemmer. Så få innloggede får ikke skrevet så mange innlegg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

12 Aktive bruker(e) (siste 15 minutter)

6 medlemmer, 2 gjester, 4 anonyme brukere | Sortér etter: Siste klikk eller Medlemsnavn

Jeg tror det aldri har vært så få medlemmer på KG før. I hvertfall ikke siden starten.

Ny rekord?

AnonymBruker
Skrevet

Tror ikke antallet stemmer. Så få innloggede får ikke skrevet så mange innlegg.

Er nok helt sikkert feil med antallet som er vist nederst på siden og det reelle antallet påloggete.

Det stemmer ikke i det hele tatt.

AnonymBruker
Skrevet

Så merkelig.. jeg tok første turen inn hit i 17 tiden i dag, før det var fikk jeg bare beskjed om at serveren var nede. Men hos meg så har ”Besøkende inne nå” stått på 1000 siden jeg logget meg inn, besøkende går verken opp eller ned. Tror noe er klinkende galt med forumet

Skrevet (endret)

står 12 her hos meg også ( (siste 15 minutter) 4 medlemmer, 3 gjester, 5 anonyme brukere )

tror også det må være et ellet annet som ikke stemmer her, det har jo vært skrevet nye innlegg her gjevnt og trutt. (og med kun 12 stk på forumet ville det vel ikke akkurat vært nye innlegg med så gjevne mellomrom).

forøvrig har jeg ikke opplevd noe treghet i dag (bruker nettleseren på telefonen). men jeg kom ikke inn før på kvelden, ikke helt sikker på når, siden jeg har vært vekk i nesten ettermiddag, men tidligere i dag kunne jeg bare glemme det. da fikk jeg samme beskjeden som er nevnt tidligere i tråden av andre her.

Endret av Namine
AnonymBruker
Skrevet

Hos meg står det 12 på besøkende i øyeblikket.

Skrevet

Har også lurt på hvor alle har gjort av seg.

Akkurat nå er det bare 13 brukere inne, og av disse er kun fire brukernavn synlige. Så lite folk har det aldri vært her tidligere så lenge jeg har vært med.

Selv ikke på julaften eller andre høytidsdager tror jeg det er like stille som nå.

Skrevet (endret)

Oj sann!

Nå ble jeg visst helt alene som synlig medlem...

EDIT:

Nå står det at 14 brukere er aktive.

Det var godt. Ble nesten litt redd av å se mitt navn alene.

Endret av Perelandra
Skrevet

Dette hørtes da merkelig ut... Har vært inne flere ganger i dag, og ikke opplevd noe problemer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...