Gå til innhold

Bitt av hund

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. For et par timer siden var jeg hos ei venninne og hunden hennes er skeptisk til de fleste. I dag satte jeg meg ned slik jeg pleier og strakte ut hånda akkurat som vanlig, men han glefset litt og traff ringfineren min slik jeg fikk litt vondt og merke som var litt rødt pluss noe som ser ut som et stikk (ikke hovent rundt, bare en liten flekk der hullet er). Burde jeg gjøre noe med det, kan jeg bli syk?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil bare legge til at dette er noe jeg gjør hver gang, men han har aldri vært borte i meg slik før og vi pleier å kose osv når vi har hilst, så det er ingen fremmend hund. -TS

Gjest Consensio
Skrevet

Bare følg med på om det blir verre.

Som regel så går det helt fint

Har opplevd å bli bitt mange ganger av forskjellige dyr og aldri tatt noe skade av det

Skrevet

Bet hunden hull i huden? Hvor lenge siden du tok stivkrampesprøyta?

Det er ikke farlig så lenge det ikke ble hull i huden og er det en stund siden du tok stivkrampesprøyta så er det bare å ta ny.

AnonymBruker
Skrevet

Det blødde ikke, og er ikke sikker på om det ble hull eller ikke, men har et lite, brunaktig merke på størrelsen du får når man stikker seg selv med en blyant. Går nå andreåret på VGS og vi tok stivkrampe en gang på skolen, men husker ikke når...

- TS

Skrevet

Om du ikke blødde er det nok ikke gått hull på huden, så da er det nok ingen fare :)

AnonymBruker
Skrevet

Bare et lite tips off topic: Det beste du kan gjøre om hunden er redd fremmede (eller folk utenfor familien) er å overse hunden til den kommer bort til deg først.

Og som andre har sagt, så lenge den ikke bet hull i huden er det nok ingen fare.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...