AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Har datet en fyr i 3-4 uker.Han vil være med meg 24/7,sender søte meldinger hele tiden,sier ja til alt,gjør alt at jeg føler meg som en prinsesse,har lyst å møtte sønnen min.Han sier at han er 100% sikker at jeg er drømmedama hans..Og jeg er en som trenger litt tid for sånne ting,litt space,pusterom!Prøver å være høflig ,men føler meg rett og slett kvelt og kvalm.Jeg liker ham,men jeg kjenner at jeg begynner å få kalde føtter
violet92 Skrevet 5. januar 2012 #2 Skrevet 5. januar 2012 Ja, men dette virker jo som en oppriktig og fin gutt som er genuint interissert i deg. Syntes du skal holde på han,jeg! Nøkkelen ligger selvsagt i kommunikasjon. Det er ikke uvanlig at folk vil ta det rolig slik som du i starten. Forklar til han at du liker han veldig godt, men vil gjerne har litt mer avstand og vil ta det litt roligere i starten. Han respekterer det helt sikkert 2
Gjest Eurodice Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Har datet en fyr i 3-4 uker.Han vil være med meg 24/7,sender søte meldinger hele tiden,sier ja til alt,gjør alt at jeg føler meg som en prinsesse,har lyst å møtte sønnen min.Han sier at han er 100% sikker at jeg er drømmedama hans..Og jeg er en som trenger litt tid for sånne ting,litt space,pusterom!Prøver å være høflig ,men føler meg rett og slett kvelt og kvalm.Jeg liker ham,men jeg kjenner at jeg begynner å få kalde føtter Nå må du holde hodet kaldt og tungen rett i munnen. Slike menn er ikke gode. Jeg snakker av erfaring. 2
Sweet77 Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 (endret) Ja, men dette virker jo som en oppriktig og fin gutt som er genuint interissert i deg. Syntes du skal holde på han,jeg! Nøkkelen ligger selvsagt i kommunikasjon. Det er ikke uvanlig at folk vil ta det rolig slik som du i starten. Forklar til han at du liker han veldig godt, men vil gjerne har litt mer avstand og vil ta det litt roligere i starten. Han respekterer det helt sikkert Du kan ha rett, men det kan også være en kontrollfreak som ikke greier et sekund uten å være sikker på at hun er opptatt av bare ham. Det finner hun ut av den dagen hun setter ned foten og prøver å begrense intensiteten hans. Endret 5. januar 2012 av Flair 3
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #5 Skrevet 5. januar 2012 Har bestemt meg for å prøve...Han er så snill og god at det er helt utrolig!Vi har snakket sammen og han vet at jeg vil ta det rolig.Og jeg vet at han prøver å kontrollere seg,men nei det er ikke så lett...Han kjøper sånne små ting han vet jeg liker(sjokolader,blader,snop...)og henger posen på døren min.Jeg har møtt vennene hans,de visste alt om meg på forhånd..Han skjuler ikke følelsene sine og sier til alle at han er forelsket i meg.Føler meg så usikker,vet ikke hva skal jeg gjøre og er redd at jeg skal knuse hjerte hans TS
Aldrisur Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Noen ganger kan det bare bli litt too much! 3
Gjest Belle Gunnes Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 Nå må du holde hodet kaldt og tungen rett i munnen. Slike menn er ikke gode. Jeg snakker av erfaring. Må bare signere Belladonna.
Gjest Surrehodet Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 Hør på Belladonna (og oss som har vert der)
Cata Skrevet 5. januar 2012 #9 Skrevet 5. januar 2012 (endret) Er til dels enig med Belladonna. Jeg har vært borti liknende type en gang. Det var ikke måte på hvor mange småting han gjorde for meg i starten, og hvor mye han brydde seg om meg. Etter 3 mnd. sammen så foreslo han forlovelse, til tross for at han var temmelig nyskilt. 1,5 år senere ble jeg ettertrykkelig dumpet - uten forvarsel. Vær gjerne sammen med fyren, men ikke flytt sammen med ham før det er gått såpass lang tid at du er sikker på hvordan han egentlig er. Endret 5. januar 2012 av Cata
Strikkemamma Skrevet 5. januar 2012 #10 Skrevet 5. januar 2012 Gi det en sjanse. Kan love deg du vil angre hvis du lar han slippe unna.
Gjest Surrehodet Skrevet 5. januar 2012 #11 Skrevet 5. januar 2012 Har bestemt meg for å prøve...Han er så snill og god at det er helt utrolig!Vi har snakket sammen og han vet at jeg vil ta det rolig.Og jeg vet at han prøver å kontrollere seg,men nei det er ikke så lett...Han kjøper sånne små ting han vet jeg liker(sjokolader,blader,snop...)og henger posen på døren min.Jeg har møtt vennene hans,de visste alt om meg på forhånd..Han skjuler ikke følelsene sine og sier til alle at han er forelsket i meg.Føler meg så usikker,vet ikke hva skal jeg gjøre og er redd at jeg skal knuse hjerte hans TS Så det at han "kveler" deg med sin omsorg og sitt mas teller ikke fordi du ikke vil knuse hjertet hans? Tenk nøye gjennom om du vil leve slik, bli passet på-ringt til når du er ute med venninner fordi han vil vite om du har det bra-etterhvert føler du han vil kontrollere deg hele tiden, selv om han bare gjør det av kjærlighet. Orker du leve slik? For hans intensitet blir nok ikke mindre etterhvert.
Sweet77 Skrevet 5. januar 2012 #12 Skrevet 5. januar 2012 Gi det en sjanse. Kan love deg du vil angre hvis du lar han slippe unna. ..jepp, det var en ekte tøffel-kommentar... 1
Gjest Purple Haze Skrevet 5. januar 2012 #13 Skrevet 5. januar 2012 Enig med de som sier at du skal være litt på vakt her. Slike typer er gjerne voldsomt intense til de får deg på kroken, og så forsvinner de. Opp som en løve og ned som en skinnfell :gjeiper: 2
Gjest Bustenskjold Skrevet 5. januar 2012 #14 Skrevet 5. januar 2012 Et innspill fra en som har vært denne gutten? Vel dessverre.. Jeg var ung, forferdelig usikker på meg selv, og sammen med en jente som i mine øyne var "way out of my league".. Jeg gjorde det samme, ville være med henne hele tiden, kjøpte små gaver til henne, hoppet når hun sa hopp. Tenkte vel ikke et sekund på at hun eller venninnene hennes kunne se det som negativt, i mine øyne var hun prinsessen min og det var ikke måte på hva jeg ville gjøre for henne. Dessverre skulle det gå mange år før jeg forsto hvor viktig det er å la partneren få føle på savnet etter den andre.. En klok sjel sa til meg engang at kjærlighet var sann først når du kjente på at det var vondt også.. Jeg lo det vekk, det var jo så herlig å være forelsket. Men så opplever du hvor vondt det er å savne partneren som er bortreist over helgen, eller en ukes tid.. Heldigvis for henne så hun det jeg ikke så. Hun dumpa meg, og jeg var såklart knust. Men en skjønner litt mer med årene, lærer av sine feil, utvikler mer empati, styrke og selvtillit. Meget mulig denne gutten vil deg alt godt. Men han vil ikke gi deg mye ro, eller tid for deg selv eller venninner. Jeg velger å tro det er blanding av sjalusi og usikkerhet, men nå snakker jeg kun som en har vært der.. 6
Aldrisur Skrevet 5. januar 2012 #15 Skrevet 5. januar 2012 Å Bustenskjold - nå får du meg til å sippe. Vi (jeg) har så lett for å dømme ute at jeg alltid vet hva jeg egentlig snakker om. Takk skal du ha. 3
Gjest Bustenskjold Skrevet 5. januar 2012 #16 Skrevet 5. januar 2012 Å Bustenskjold - nå får du meg til å sippe. Vi (jeg) har så lett for å dømme ute at jeg alltid vet hva jeg egentlig snakker om. Takk skal du ha. Joo, men mange år etter er jeg selv glad hun kom seg unna. Har ingen problemer med å se tilbake på meg selv som en usikker drittunge 1
Gjest spavalica Skrevet 5. januar 2012 #17 Skrevet 5. januar 2012 Kjenner bare at jeg er konstant kvalm.Han tagger meg i statusene sine(på fb) og skriver at han gleder seg til å se meg igjen
Gjest Purple Haze Skrevet 5. januar 2012 #18 Skrevet 5. januar 2012 Hvis magefølelsen din er så negativ, så vet du hva du må gjøre. 1
Gjest Bandit Skrevet 5. januar 2012 #19 Skrevet 5. januar 2012 Da er han nok bare ikke din type. Ikke stort å gjøre med det. Det er mange veier som fører til Rom. Noen er dønn ærlige helt fra begynnelsen av og ikke holder en dritt tilbake. Andre spiller spill og sørger for drama. Jeg var også som Busten. Dønn ærlig om mine følelser helt fra starten av. Satset alt for at hun skulle bli min. Kom med søte komplimenter, små omtenksomme gaver, og lot henne skjønne at hun var den eneste ene for meg. Jeg ga henne hjertet mitt. Hun måtte tenke på det. Så sendte hun hjertet mitt tilbake i småbiter. Heldigvis så lærer man på veien. 1
Becka Skrevet 5. januar 2012 #20 Skrevet 5. januar 2012 Hvorfor kan ikke slike mannfolk skjønne at det sjeldent funker?? Dessverre?? Er jo veldig dessverre, for gudene skal vite, når man sitter der med en halvfeit gubbe som ikke gidder å løfte på en finger for å gi deg noe oppmerksomhet, at man gjerne skulle gitt alt for hatt en slik mann! Uff, oss jenter..... 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå