mufi Skrevet 5. januar 2012 #1 Skrevet 5. januar 2012 Heter man vanligvis Alexander eller Aleksander?
Pialill Skrevet 5. januar 2012 #3 Skrevet 5. januar 2012 Aleksander er vel en mer "norsk" skrivemåte. Begge deler er vanlig, men ikke noe jeg ville kalt min unge
Zakuro Skrevet 5. januar 2012 #4 Skrevet 5. januar 2012 Hm, vil nok si jeg har hørt begge, men at jeg har kommet over Alexander oftere. Synes det er finere og:)
Vulpes Skrevet 5. januar 2012 #6 Skrevet 5. januar 2012 Vet ikke hva som er vanligst, men jeg liker Aleksander best. Det er jo slik det skrives på typisk norsk
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 Alexander, som oftest. Det er 6152 menn som har Aleksander som første fornavn. Det er 5593 menn som har Aleksander som eneste fornavn. Det er 9615 menn som har Alexander som første fornavn. Det er 8070 menn som har Alexander som eneste fornavn. Med X er finest.
Pialill Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 Alexander, som oftest. Det er 6152 menn som har Aleksander som første fornavn. Det er 5593 menn som har Aleksander som eneste fornavn. Det er 9615 menn som har Alexander som første fornavn. Det er 8070 menn som har Alexander som eneste fornavn. Med X er finest. Men også grusomt vanlig...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå