AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Er denne sexy? http://shop1.change.com/no/bh/alle-bher/2458/ Vil ha seriøse svar...kjøpte den i stad, og lurer på hva kjæresten min vil si. Den er egentlig ikke helt min stil, men kjøpt er kjøpt...hva synes dere?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Jeg synes den er kjempefin! Jeg tror denne fremhever brystene på en sexy måte Jeg ville i hvert fall ha følt meg sexy med denne
Ananas. Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Jeg synes den er en mellomting mellom sexy og søt.. Føler du deg sexy i den, så ser du antageligvis sexy ut med den på også Med rett tilbehør kunne jeg absolutt følt meg sexy i en sånn..
Gjest henriett3 Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Ikke akkurat den jeg ville valgt, for jeg vet at den ikke ville sittet godt på meg. Men sexy? Så absolutt!
Gjest True Khaleesi Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Fin den. Men synes du må ha matchende truse til. :-)
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Fin den. Men synes du må ha matchende truse til. :-) Det var utsolgt! :S Var sikker på at det skulle gå fint å bestille fra nett, men de var visst utsolgt der også :/ Dvs, de har str 38 og 40, men jeg bruker egentlig 36...bør jeg gamble på at 38 ikke blir alt for stort? Er absolutt enig i at jeg burde ha matchende nedentil..!
Gjest True Khaleesi Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 38 blir neppe for stort med mindre du er veldig tynn. Jeg er en 36/38, men passer mange truser i 40/42. :-)
Gjest badeand1 Skrevet 4. januar 2012 #9 Skrevet 4. januar 2012 Den var kjempefin. ^^ Og truse er ikke viktig med mindre du skal vise deg fram i undertøyet.
Gjest Eurodice Skrevet 4. januar 2012 #10 Skrevet 4. januar 2012 Jeg synes ikke den er sexy, heller sånn passe hverdagslig pen.
Burn Skrevet 4. januar 2012 #11 Skrevet 4. januar 2012 Personlig synes jeg ikke den var noe spesielt sexy på bildet, men på bildet hvor modellen har den på seg synes jeg så absolutt at den var sexy! Overhodet ikke noe bomkjøp
Pialill Skrevet 5. januar 2012 #13 Skrevet 5. januar 2012 jah! ser ut som noe jeg kunne valgt! Enig med at om du føler deg vel i den blir no nok GARANTERT sexy i den også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå