Gjest henriett3 Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 For kanskje en 10 år siden brakk jeg kragebeinet. I ettertid har jeg ikke kjent noe som helst før de siste dagene, og akkurat nå gjør det jo så innihelvete vondt! Og jeg har ikke ramla eller noe, så jeg kan ikke ha brekt det opp igjen. kan legge ved at jeg brakk beinet nedenfor kneet i hekkeløp for en 3-4 år siden og har fortsatt smerter når jeg trener, men kragebeinet har jeg ikke merket noe med. Hva kan det være?
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 gå til legen - ingen her kan vite hva det er.
Gjest henriett3 Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 gå til legen - ingen her kan vite hva det er. Kan jo være en lege som sitter her inne for alt jeg vet. -Og noen som har opplevd det samme
Gjest badeand1 Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Brekte kravebeinet for et år siden. (fyttihelvete så forpult vondt) men har ikke merka noe etterpå. Er fremdeles bittelitt vondt når jeg ligger på siden. (jeg måtte ta operasjon og opperere inn en plate da)
Gjest henriett3 Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Brekte kravebeinet for et år siden. (fyttihelvete så forpult vondt) men har ikke merka noe etterpå. Er fremdeles bittelitt vondt når jeg ligger på siden. (jeg måtte ta operasjon og opperere inn en plate da) Åja! Ja, det er drittvondt! Jeg slapp å operere eller brekke opp igjen, fordi det grodde fort og riktig, men det er fortsatt etter ca 10 år litt større enn det andre!
Gjest badeand1 Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Åja! Ja, det er drittvondt! Jeg slapp å operere eller brekke opp igjen, fordi det grodde fort og riktig, men det er fortsatt etter ca 10 år litt større enn det andre! Er jo rart å få vondt etter 10 år. Er ganske lenge. :/ Syns synd på deg jeg nå. er så grusomt vondt!! Ring legen i morra tidlig du. ^^
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 Kragebeinet gror sammen til å bli sterkere enn før, så det er sikkert ikke noe farlig. Jeg knakk mitt i sommer, og det verker litt ennå, men det er bare fordi jeg ikke har vær flink nok til å trene det opp igjen.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #8 Skrevet 4. januar 2012 Kan jo være en lege som sitter her inne for alt jeg vet. -Og noen som har opplevd det samme Men han/hun kan ikke undersøke deg gjennom skjermen.
Gjest henriett3 Skrevet 4. januar 2012 #9 Skrevet 4. januar 2012 Er jo rart å få vondt etter 10 år. Er ganske lenge. :/ Syns synd på deg jeg nå. er så grusomt vondt!! Ring legen i morra tidlig du. ^^ Hmm.. ja. Jeg får vel gjøre det jeg da. Takk skal du ha!
Gjest henriett3 Skrevet 4. januar 2012 #10 Skrevet 4. januar 2012 Men han/hun kan ikke undersøke deg gjennom skjermen. Neimen drit i å svar da viss du ikke skal komme med noe fornuftig.
Gjest badeand1 Skrevet 4. januar 2012 #11 Skrevet 4. januar 2012 Men han/hun kan ikke undersøke deg gjennom skjermen. Hæææ, ikke det?!
Gjest henriett3 Skrevet 4. januar 2012 #12 Skrevet 4. januar 2012 Kragebeinet gror sammen til å bli sterkere enn før, så det er sikkert ikke noe farlig. Jeg knakk mitt i sommer, og det verker litt ennå, men det er bare fordi jeg ikke har vær flink nok til å trene det opp igjen. Ja, og 10 år er jo en stund. Kan igrunn bare være noe med muskler eller noe og.
Gjest henriett3 Skrevet 4. januar 2012 #13 Skrevet 4. januar 2012 Hæææ, ikke det?! Ja jeg trodde det jeg skjønner du..
Gjest badeand1 Skrevet 4. januar 2012 #14 Skrevet 4. januar 2012 Ja jeg trodde det jeg skjønner du.. Jeg også..
Gjest EryMax Skrevet 5. januar 2012 #16 Skrevet 5. januar 2012 Prøv å avlaste det litt i fatle, jeg har gjort samme greia selv. Å da hjalp det mye med fatle.
Gjest henriett3 Skrevet 6. januar 2012 #18 Skrevet 6. januar 2012 Hvordan går det? Har prøvd fatle nå litt. Legen er langt unna og har ikke tid til å dra dit før i slutten av måneden. Føler meg litt bedre, men får vondt når jeg hoster.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå