AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har en BMI på 21, så er aldeles ikke tjukk. I speilet ser jeg en slank, pen jente. Men på bilder ser jeg ikke bra ut! Armene ser store og kvapsete ut, har ikke definerte skuldre og ansiktet ser blubbete ut. I speilet er jeg jo ikke sånn! Hvorfor i alle dager blir jeg så skærpeste på bilder? Må jo alltid passe på å bli fotografert fra en viss vinkel, men det resulterer jo i at jeg ser prikk lik ut på alle bilder Flere som opplever dette?
Gjest snoopy_93 Skrevet 4. januar 2012 #3 Skrevet 4. januar 2012 Jepp. Har ikke SÅ store lår at det gjør noe. Lårene mine er som de er pga hoftene mine og formene mine. Men på noen bilder ser det jo ut som at jeg bruker 4*XL i bukser eller noe.
Djungelvrål Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Sliter noen ganger med det selv. Det sies at kamera legger 10 kg på deg. Det er fordi bilder er endimensjonale. Har lært meg til å posere litt som modellene. Det ene beinet foran det andre, knekk i hofta, rette opp ryggen, skyte puppa fram og strekke litt på halsen. Det funker! Når man sitter hjelper det å ha beina i kryss og å sitte litt på siden.. Å gå i mørke klær er alltid riktig, det virker slankende på bilder. 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2012 #5 Skrevet 4. januar 2012 Jeg har også merket det samme, og tenker: Ser jeg virkelig slik ut, eller er det noe "galt" med kamera? Håper inderlig sistenevnte.
Evelyne Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Det handlar bara om att lära sig sina rätta vinklar! ta några självporträtt med självutlösare på kameran så märker du vilka vinklar som passar dig. generellt sett kan man väl säga att kroppen alltid ska vara lite i profil och att armarna inte ska ligga direkt mot kroppen. Sitter du ner så lägg benen i kors. ansiktet ser oftast bäst ut om du vinklar det lite ner och åt sidan (inte så att det blir fånigt, bara pyttelite). Det är en konst att bemästra, haha!
Memena Skrevet 5. januar 2012 #7 Skrevet 5. januar 2012 jeg som satt i gang tidenes slankekur etter jeg så bilder fra julaften..kanskje det ikke er så ille som jeg tror da? Jaja, jeg får nå fortsette litt til har ikke vært vondt å trimme daglig og spise bare sunt, så aldri så galt at det ikke er godt for noe Trodde det var speil som løy og bilder som fortalte sannheten jeg
Djungelvrål Skrevet 5. januar 2012 #8 Skrevet 5. januar 2012 Test jeansen heller, den lyver ihvertfall ikke!!
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #9 Skrevet 5. januar 2012 Typisk kvinnesyting. "Noen tar bilde av meg .. og så ser jeg tjukk ut .. men jeg ER ikke tykk altså .. må være kameraet det er noe galt med.." Nei. Skjerings folkens. Enten akspter at kroppen ikke passer til kroppsbildet, eller gjør noe med det. Nyttårsfortsett kanskje? 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2012 #10 Skrevet 5. januar 2012 Jeg har også merket det samme, og tenker: Ser jeg virkelig slik ut, eller er det noe "galt" med kamera? Håper inderlig sistenevnte. Enig. Om jeg virkelig ser så ille ut i virkeligheten som jeg gjør på de fleste bilder, ja, da vet jeg ikke ... 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #11 Skrevet 6. januar 2012 Syns jeg ser ufattelig tynn ut på bilder vs speilet, så spørs om du ikke er tjukk as!
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2012 #12 Skrevet 6. januar 2012 man kan fint ha bmi på 21 og være chubby ...
Wonders Skrevet 6. januar 2012 #13 Skrevet 6. januar 2012 Jenter, dere må trene på vinkler å huske dem når noen tar frem kamera. Alle har forskjellige ting som blir forstørret, ta bilder, snu litt så deg , å ta litt flere. Du er vel ikke så redd for deg selv at du ikke kan posere litt i speilet. "Hold en femmer mellom ryggbladene", retter opp mye. Ikke glem halsen din. Har du store lår, sjekk ut en annen vinkel... Jeg pleier å ha tyngden på venstre plassert på "klokken 9" og høyre foteen lett plassert på "klokken 12" Prøver å legge inn en video her. OG ikke vær så streng med deg selv !!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå