AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #61 Skrevet 3. februar 2012 Gang bang (orgie) med kun lekre (homo)menn er sinnssykt deilig! Da går det fort et par tuber glidemiddel..... 1
Gjest True Khaleesi Skrevet 12. februar 2012 #62 Skrevet 12. februar 2012 Jeg tror nok det er mange som er biseksuelle, og jeg synes det er fantastisk flott!! Men vanlig er det vel likevel ikke.
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2012 #63 Skrevet 12. februar 2012 Naboguttene mine eksperimenterte ihvertfall. JEg tok de på fersken når jeg var fjortis. De var rundt min alder de også, en gjeng på 4-5 stykker som alltid hang sammen. Jeg bare sa at jeg lovet å late som om jeg aldri hadde sett det De ble naturligvs ganske flaue. Alle gutta har damer idag.
Yme Skrevet 12. februar 2012 #64 Skrevet 12. februar 2012 Jeg tror kanskje folk bruker ordet "vanlig" på forskjellige måter her... Jeg mener ikke at man er et unormalt menneske/en raring om man eksperimenterer seksuelt med sitt eget kjønn, men det er definitivt ikke en stor prosentandel av gutter som gjør det, om de ikke er bifile eller homofile.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå