lilje23 Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #21 Skrevet 1. februar 2012 Kommer til å bestille meg brudesko i dag også!!! :D Men det blir spennende å se om de passer!
lilje23 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #22 Skrevet 14. mars 2012 Nå har vi nesten klart hvordan bordpynten skal se ut. De som skulle lage bryllupskaken sendte mail om at de skulle legge ned, så nå må vi finne noen andre. Kjøpt veske, og sko. Ble brandos.no allikevel Lurer litt på om jeg skal ha falske vipper på dagen, og jeg har aldri prøvd det før! Men da vil jo øynene kommer mer i fokus på bryllupsbildene, kan jo ha noen vipper som ser naturlige ut. MEN hva gjør jeg? Kjøper jeg de selv og i såfall hvor? Må jeg si ifra på forhånd til frisøren at jeg ønsker å ha det på? Vil hun da gjøre det for meg? Kan jeg kjøpe det hos frisøren? Er det vanlig å ha det på bryllupsdagen? Må jeg prøve det ut på forhånd? Ser frem til 1. mai da fristen for svar går ut. Det er vel da rushet med alt papirarbeid begynner, dvs bordkort, heftet til kirke og hefte til selskapet skal lages. Og bordkart. Puh, det er så mye å tenke på!
fridr Skrevet 14. mars 2012 #23 Skrevet 14. mars 2012 Ta å hør med frisøren hvis det er h*n som skal sminke deg også Har sett flere som har falske vipper på bryllupsdagen. Bare pass på at det ikke ser unatulig ut på deg. Kan fort bli litt "trashy"! :gjeiper: Åh, nå begynner jeg å glede meg skikkelig!
lilje23 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #24 Skrevet 14. mars 2012 Det kan jeg jo gjøre! Ja, nei jeg tenkte å ha noen som så naturlige ut (om man kan se naturlig ut med de, hehe). Skal du ha det eller? Har du planlagt bryllup den siste tiden? Jeg og!! Kjenner det er sommerfugler i magen, dagen virker nærmere til varmere været blir
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #25 Skrevet 14. mars 2012 Nei, har ikke fått planlagt så veldig mye den siste tiden... Mye å gjøre på skolen :gjeiper: Har ganske mye i boks, allerede. Vi var litt ivrige i begynnelsen da vi hadde satt dato Neste vi har på plakaten er å få ordnet alt papirarbeid i påska, og kjøpe ringer når jeg har fått lønn etter påskejobbing Vet ikke om jeg skal ha løsvipper, har egentlig ganske lange vipper fra før av
fridr Skrevet 14. mars 2012 #26 Skrevet 14. mars 2012 Nei, har ikke fått planlagt så veldig mye den siste tiden... Mye å gjøre på skolen :gjeiper: Har ganske mye i boks, allerede. Vi var litt ivrige i begynnelsen da vi hadde satt dato Neste vi har på plakaten er å få ordnet alt papirarbeid i påska, og kjøpe ringer når jeg har fått lønn etter påskejobbing Vet ikke om jeg skal ha løsvipper, har egentlig ganske lange vipper fra før av Hmm... Ble anonym av en merkelig grunn :gjeiper:
Bongo11 Skrevet 14. mars 2012 #27 Skrevet 14. mars 2012 Vi er litt trege kjenner jeg.. Vi har ikke sendt ut invitasonene engang Men de er så og si ferdige (lager de selv), så de sendes ut iløpet av neste uke engang tenker jeg Sko og slør mangler jeg enda, finner liksom ikke det jeg vil ha! Kjipt og betale over 1000 kroner for ett par brudesko jeg aldri kommer til å bruke igjen.. Så har tenkt litt på å kjøpe lilla? Fargetemaet vårt er lilla, så det kan jo gå Ellers har vi fått tak i ei dame som lager bryllupskaker, og hun kunne lage akkurat den kaka vi har lyst på. Den er i 3 etasjer, firkantet, lilla med perlemor-fargede "kuler" og hvite blomster Den skal hun prøvelage, også skal vi få prøvesmake litt forskjellig fyll. Svenskene er så ålreite på slikt altså! Billige er de og Menyen er så og si ferdig, sliter bare litt med dessert. Er jo så mye godt, men samtidig desserter som vi har så ofte. Kjedelig å ha pannacotta eller sjokolademousse når vi spiser det så ofte? Har også fått pratet med blomsterforhandleren, og hun er på utkikk etter mørk lilla blomster som kan passe slik jeg vil ha det. Så mye er igang iallefall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå