Peachy Skrevet 4. januar 2012 #1 Skrevet 4. januar 2012 Eh... så naboene mine oppe krangler som bare det! Det er skriking, hyling, gråt og ting flyr vegg i mellom høres det ut som. Er rimelig lydt her... Hva i all verden kan jeg gjøre i en situasjon som dette? Det skal vel mye til før jeg ringer politiet, men har ikke videre lyst til å banke på heller Skjønner seriøst ikke hvorfor folk er sammen når de holder på sånn som dette! Skjer vel med gjevne mellomrom, men syns ikke det har vært såååååå gale før! Noen råd?
Fanta Exotic Skrevet 4. januar 2012 #2 Skrevet 4. januar 2012 Hadde banka på døra og bedt dem roa seg tre hakk.. Det høres jo tross alt inn til deg.
Binta Ba Skrevet 4. januar 2012 #4 Skrevet 4. januar 2012 Jeg og gubben hadde noen sånne krangler, spesielt da jeg var gravid og fløy i taket av ingenting:P Anbefaler deg å banke på, jeg. Det gjorde nemlig vår nabo, og vi skjemtes, begge to, og roa oss fint ned etter det..
Peachy Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #5 Skrevet 4. januar 2012 RING politiet! som i 112? Føler ikke det er helt alvorlig nok, selv om jeg er rimelig sikker på at han tok tak i henne i sted... De har heldigvis roet seg nå, men kjenner jeg dem rett begynner de påan igjen rett etter jeg har lagt meg eller det blir høylydt sex etterhvert
-Ishtar- Skrevet 4. januar 2012 #6 Skrevet 4. januar 2012 Huff, er vel ikke noe vits i å ringe politiet. Beste er heller å kanskje gi beskjed til dem i morgen... Jeg hadde blitt kjempeflau hadde det vært meg 1
redchilli Skrevet 4. januar 2012 #7 Skrevet 4. januar 2012 skriv en lapp og legg i postkassa/ utenfor døra dems?
Peachy Skrevet 4. januar 2012 Forfatter #8 Skrevet 4. januar 2012 Kanskje jeg skal ta en sånn som romvenninnen min pleier om kvelden når de bråker mye, banke i taket med kosten Nå har det utviklet seg til at hun griner/hulker og småskriker til typen, men hører ikke han akkurat nå. Så han har muligens roet seg litt. Hører hva de holder på med, men klarer ikke å høre nøyaktig hva de sier...
Binta Ba Skrevet 4. januar 2012 #9 Skrevet 4. januar 2012 Pft, bank på, eller legg en lapp i postkassa deres. Kan fint hende de ikke skjønner hvor lytt det er i tillegg.. Å ringe politiet synes jeg er litt vel drøyt, da du ikke aner om det faktisk er fysisk vold tilstede. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå