Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Eh... så naboene mine oppe krangler som bare det! Det er skriking, hyling, gråt og ting flyr vegg i mellom høres det ut som. Er rimelig lydt her... Hva i all verden kan jeg gjøre i en situasjon som dette? Det skal vel mye til før jeg ringer politiet, men har ikke videre lyst til å banke på heller :sukk:

Skjønner seriøst ikke hvorfor folk er sammen når de holder på sånn som dette! Skjer vel med gjevne mellomrom, men syns ikke det har vært såååååå gale før!

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde banka på døra og bedt dem roa seg tre hakk.. Det høres jo tross alt inn til deg.

Skrevet

RING politiet!

Skrevet

Jeg og gubben hadde noen sånne krangler, spesielt da jeg var gravid og fløy i taket av ingenting:P

Anbefaler deg å banke på, jeg. Det gjorde nemlig vår nabo, og vi skjemtes, begge to, og roa oss fint ned etter det..

Skrevet

RING politiet!

som i 112? Føler ikke det er helt alvorlig nok, selv om jeg er rimelig sikker på at han tok tak i henne i sted... De har heldigvis roet seg nå, men kjenner jeg dem rett begynner de påan igjen rett etter jeg har lagt meg eller det blir høylydt sex etterhvert :sukk:

Skrevet

Huff, er vel ikke noe vits i å ringe politiet. Beste er heller å kanskje gi beskjed til dem i morgen... Jeg hadde blitt kjempeflau hadde det vært meg :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

skriv en lapp og legg i postkassa/ utenfor døra dems?

Skrevet

Kanskje jeg skal ta en sånn som romvenninnen min pleier om kvelden når de bråker mye, banke i taket med kosten :fnise:

Nå har det utviklet seg til at hun griner/hulker og småskriker til typen, men hører ikke han akkurat nå. Så han har muligens roet seg litt. Hører hva de holder på med, men klarer ikke å høre nøyaktig hva de sier...

Skrevet

Pft, bank på, eller legg en lapp i postkassa deres. Kan fint hende de ikke skjønner hvor lytt det er i tillegg..

Å ringe politiet synes jeg er litt vel drøyt, da du ikke aner om det faktisk er fysisk vold tilstede.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...