Gå til innhold

Fortsette samleie etter utløsning?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eg er ei jente på 17 år. Kjæresten og eg bruker kondom.

Han kjem veldig tidleg, men bare fortsetter. Kjæresten min sin penis er stiv hele tida.

Eg lurer på om dette er uklokt? Er det vanleg? Er det større sjanse for å bli gravid?

Takk for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Eg er ei jente på 17 år. Kjæresten og eg bruker kondom.

Han kjem veldig tidleg, men bare fortsetter. Kjæresten min sin penis er stiv hele tida.

Eg lurer på om dette er uklokt? Er det vanleg? Er det større sjanse for å bli gravid?

Takk for alle svar :)

Tror inte att det är så jätte normalt, jag har bara haft en pojkvän som kunnat fortsätta i evigheter! Han var väldigt bra då ;) Så bara njut det! Min nuvarande kommer nästan med en gång och kan absolut inte fortsätta. Mitt ex kunde förresten ha sex med mig bara ett par minuter efter att vi var klara och jag blev lyckligt överraskad varje gång :-)

AnonymBruker
Skrevet

Tror inte att det är så jätte normalt, jag har bara haft en pojkvän som kunnat fortsätta i evigheter! Han var väldigt bra då ;) Så bara njut det! Min nuvarande kommer nästan med en gång och kan absolut inte fortsätta. Mitt ex kunde förresten ha sex med mig bara ett par minuter efter att vi var klara och jag blev lyckligt överraskad varje gång :-)

Takk for svar! Det er deilig og eg liker det, men den er ikkje full stiv kanskje, litt mindre kanskje. Men han kjem så fort, så det er det mest normale for meg. Men er det ille for ham? Og er det mer sjanse for graviditet? Å ikkje fjerne kondomet med én gang?

Skrevet

Takk for svar! Det er deilig og eg liker det, men den er ikkje full stiv kanskje, litt mindre kanskje. Men han kjem så fort, så det er det mest normale for meg. Men er det ille for ham? Og er det mer sjanse for graviditet? Å ikkje fjerne kondomet med én gang?

Jeg ville tatt av kondomet og vasket fort av før jeg tok på en ny en ;) Så snart han blir litt slapp kan det fort renne ut litt sperm, risky risky. om han ikke er helt stiv er det også lite sansynlig at kondomet sitter skikkelig på. Risokosport, ta i det minste av det første, vask og sett på et nytt. Da vil i det minste muligheten for graviditet/sykdommer være mye mindre enn sånn som dere holder på nå :)

• Liker 2
Gjest Bandit
Skrevet

Det er nok lurest å skifte kondomet, ja. Ellers er det jo bare deilig når man kan fortsette uten å miste spensten. :lur:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...