Gå til innhold

Første seksuelle opplevelse

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble fingra for første gang da jeg var 15 :) Han var ikke noe særlig, omtrent like uerfaren som meg. Sex for første gang da jeg var 18..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var 15 når jeg klina og ble fingra for første gang! Ingen minneverdig hendelse for å si det sånn - men husker det som det var i går ;)

Skrevet

Kyss, oral og sex som 16 nesten 17 åring :jepp:

Skrevet

Sex første gangen da jeg var 22. :)

• Liker 1
Skrevet

Ble kysset første gang i 1. klasse på barneskolen. Var en gutt i paralellklassen som på fritidsordningen pleide å dra meg med inn i et bomberom og skrudde av lyset, der e det HELT mørkt. Dette gjorde han flere ganger i uka en periode, vi var veldig forelsket i hverandre husker jeg. Det var med skrekkblandet fryd han klemte meg inntil seg i mørket og kysset meg. Altså det var ikke bare nussing for å si det sånn! Nei, dette var ordentlig tungekyss, skikkelig klining. Varte i flere minutter! Helt sykt å tenke på at vi bare var syv år!

Første fingring var derimot mange år senere. Var sytten og det var med kjæresten min som var året eldrer. Vi hadde vært sammen flere måneder og ting gikk sakte frem. Vi endte ikke med å gjøre det før etter et halvt år sammen! Ble en del kløning, men gikk til slutt. Vi er faktisk fortsatt sammen seks år senere :)

Skrevet

Første kyss og fingring sommeren jeg var 16 og sex (samleie og oral) senere på høsten.

Skrevet

Sex første gang når jeg var 14 år, var vel ikke noe å rope hurra for, men men.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...